Eli tilanne on tämä. Olemme molemmat alle 25-vuotiaita ja tapailleet n. kuukauden. Minä olen horoskoopiltani kalat, eli melko tunteellinen ja herkkä ihminen. Meillä oli neitsytmiehen kanssa ensimmäinen pieni riita tuossa muutama päivä sitten ja olen ihan hajalla, oksettaa oikein kun on niin paha olla. Mies teki minulle oharit ja kun kerroin hänelle loukkaantuneeni, hän suuttui tästä. Eli suuttui siitä että minä suutuin, vaikka myönsikin tehneensä väärin. Ei ole pyytänyt anteeksi ja muuttui erittäin kylmäkiskoiseksi ja välttelee minkä ehtii, eikä kovin helposti suostunut tapaamaan minua jotta voisimme selvittää tuon asian. Hän on pitänyt minua henkisessä piinassa jo monta päivää kun ei suostu puhumaan asiasta, kun tavoitan hänet puhelimella hän vain sanoo että soittaa takaisin muttei soita ym. Ihan käsittämättömän törkeää toimintaa.
Lisäksi on kummallista ettei mies näytä oikeasti tajuavan minun pahaa mieltäni, vaan on täysin kylmä, aivan kuin ei olisi koskaan välittänytkään ja olisin hänelle yhdentekevä vaikka hän vielä muutama päivä sitten sanoi kuinka mahtavaa on viettää aikaa kanssani ja että hän pitää minusta todella paljon. Miten muuten niin huomaavainen ja hellä mies voi muuttua jääpuikoksi tuollaisen asian takia? Voinko mitenkään saada häntä näkemään omaa typerää käytöstään vai pitäisikö minun jatkaa matkaani?
Voiko neitsyt miehelle opettaa empatiaa?
pettynyt kalaN
2
245
Vastaukset
- en usko
Minä olen horoskoopiltani neitsyt, samoin mieheni. Silti olemme aivan erilaisia luonteiltamme. Minä olen hyvin herkkä, ajattelen liikaakin miltä toisista tuntuu ja otan huomioon. Mies on aina ollut ja iän myötä enenevässä määrin tunteeton. Suhde alkaa häämöttää loppua, en jaksa tuota mykkää ihmistä jota ei näytä mikään asia tässä maailmassa suuremmin liikuttavan.
Ja ei ole oppi mennyt perille kahteenkymmeneen vuoteen ja nyt en enää yritä. - Jätä se!
Lue tämä ja mieti elämääsi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5267635
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356574Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643566Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1243061- 1562292
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171833Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1691554- 821464
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291413Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371349Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051