Kellä naislaulajalla kaunein ääni?

hunajata poika-88

Suomalaisten nais artistien lauluäänet ovat hyvin erilaisia vaikka musa myykin yhtä hyvin. Chisun ääni on mielestäni piipittävä ja vinkuva eli mun mieleen vaikka biisit ok. Jenni vartiaisen lauluääni on matala seksikäs käheä, kuin saisi orgasmin joka lauseen jälkeen (mun mielestä taivaallinen, huh). Laura närhellä ja Kaija koolla ok äänet muttei herätä intohimoja. Olisko Diandralla pysäyttävin voice kun tuosta vähän ikää tulee lisää?

Enkä tarkota tällä laulutaitoa vaan LAULUÄÄNTÄ. Mitä mieltä?

13

1925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuu-uu

Kaunein ääni: Diandra. Seksikäin ääni: Jenni Vartiainen.

• Retkuilija
      • J.V.

Täytyy sanoa Vartiainen kun se on serkun kaveri...

• dwdwdw

- Jenni Vartiainen
      - Annimaria rinne (ei kovin tuttu kaikille, tunnetuimpia teoksia mm. Ensimmäinen ja Nalan äänenä Leijonakuningas-elokuvassa)
      - Tarja Turunen

Noi on parhaat!

• Nita-93

Nykyisistä Chisu ja Jenni Vartiainen. Jo uransa lopettaneista Mona Carita joka oli huippusuosittu 70-80-lukujen vaihteessa. MC oli paras kaikista!!

• vtvtvtvt

Vera Teleniuksella, Arja Havakalla, Arja Saijonmaalla, Jenni Vartiaisella, Anneli Saaristolla, Helka Hynnisellä ja Diandralla kotimaisista.

Ulkomaisista Edith Piaf, Mireille Mathieu, Vera Lynn.

• mua ei hyväksytä

kaija koo on kamalin

• daaddddd
        mua ei hyväksytä kirjoitti:

kaija koo on kamalin

Maija Vilkkumaa ja

Maija Vilkkumaa ja Chisu suomen oksettavimmat laulajat.

• gehju

Tarja Turunen, Laila Kinnunen

• Lapland,madness

Tarja Turunen ja hyvänä kakkosena Johanna Kurkela!

• sukkram3

Kyseiset pikkuämmät luulevat tosiaan olevansa jotakin ns. "laulajia" mutta vinkuvat pahemmin kuin seinästä revittävä lauta irrotessaan ruosteisten naulojen äännellessä. Ääliömäiset vonkujat ovat satojen valovuosien päässä vanhoista kunnon laulajista, joilla sentään oli melodinen ääni, eivätkä tyrkyttäneet jokaista elämän käännöstään roskalehdistön sivuille töllötettäväksi supermarkettien kassojen viereiselle lehtitelineelle. Nykyään nämä aiemmin ylle listatut pikkupimut ovat heti esittelemässä uutta pojulöytöään, jolla on rapalan pilkit naamassaan ja roppa täynnä ääliömäisiä tatueerauksia. Sitten tietysti uudet tarinat kun kolmen kuukauden päästä "ihannesuhde" repeää palasiksi. Mieletön julkisuuden kaipuu on näille narsisteille must. Näitä tusinavinkujia on saasteeksi asti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe