Mulla on Lumia 710, jonka mukana tulleet kuulokkeet on täysin onnettomat. Vaihdoin ne Creativen nappeihin, niissä onkin ihan hyvät soundit, mutta ne on korvilleni liian isot. Mallia en tiedä, mutta ne vois olla nämä: http://fi.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=863&product=16911
En pysty pitämään sellaisia kuulokkeita, missä on sellainen kumitulppa.
Mitä ihmettä hankin tilalle? Noitten ep210 vieressä on ep220 malli, ja siinä sanotaan että napit on silikonia, ne ehkä sopisi sitten. Tietäiskö kukaan, onko ne pienemmät kuin noi mulla olevat? Ärsyttää, kun voisin jostain tilata, mutta missään ei mainita läpimittaa... Tai jotain muuta vinkkiä hyvistä napeista?
Kiitos etukäteen...
Pienille korville napit?
bonnieh
1
235
Vastaukset
- sennheiset
osta sennheiset cx300, 400 tai 500. cx300 maksaa 30-40e. 400 50-60e ja 500 60-70. ja kaikissa tulee mukana kolmen eri koon vaihtotulpat. joista voi sitte ottaa sopivan kokoset. ja äänenlaatu on hintaan nähden loistava kaikissa noissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1775690Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321466- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621337Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988