Myynnissä on eräässä tavaratalossa Maxellin valmistama MAXimum SDHC memorycard nopeusluokassa 6 hintaan 16,90E?
Tekeekö moisella mitään vai miksi muistikorttien sekavuusluokat ovat niin ?
Valmistaja vaikuttaa ainakin laadukkaalta luottettavalta sekä hinta kohtuulliselta
suhteessa suureen muistimäärään?
Onko digimuistikortilla niinkään väliä tavis kamera käytössä?
Ei kyse oo kummiskaan filmirullista joita kameroihin pannaan.
Tarjoustataloon
3
119
Vastaukset
- Kumman halpa memory
Lisään ku uhohtu jot toi oli 16Gb kokonen
16G muistikorttia ei juuri kannata pokkariin laittaa vaan osta ennemmin 4x4G kortit. Jos kaikki kuvasi ovat samalla kortilla niin huonossa tapauksessa menetät ne kaikki kerralla. Tavallisen pokkarin jpg tiedosto parhaalla erotuksella on luokkaa 5M jolloin 1G nielee niitä noin 200 kpl. Varsinkin tilanteissa joita ei ole helppoa uusia kuten jotkut juhlat tai matkat kannattaa varoa liikaa luottamasta yhteen korttiin.
Olin juuri matkalla ja olin ostanut uuden varakortin joka oli jotenkin viallinen ja sen vuoksi menetin joukon kuvia, onneksi pystyin pelastamaan osan jpg kuvista mutta RAW kuvia ei montaakaan säästynyt. Purkaminen oli lisäksi vaivalloista koska kone tuppasi öykkäröimään joka kerran kun yritin siirtää "viallista" kuvatiedostoa. Minun etuni oli mukana kuljetettava pieni 13" läppäri jolla lähes joka ilta siirsin kuvat, enkä siis olisi voinut menettää kuin yhden päivän kuvia mutta sekin korpesi.
Videoille tuo lienee hyvä media jos harrastat pitkiä ottoja ja jos se on toimiva.
- J©B
Nopeusluokalla on oleellista merkitystä vain videokuvauksessa.
Hinta on todella edullinen
Tuollainen 6 MB/s kirjoitusnopeus on HD videon minimiraja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748