Mies meni poliisiasemalle tekemään ilmoituksen partiosta ja liitti mukaan kaksi still-kuvaa videosta, josta käy ilmi nimilätkien puute. Asia päätyi valtakunnansyyttäjänvirastoon.
Jatkoa seurasi lauantaina. Kaksi siviiliasuista, Gofferjen mukaan tällä kertaa ystävällistä, poliisia tuli käymään ja halusi ottaa kuvia kameravalvonnasta ja siitä varoittavista kylteistä.
He myös esittivät kotietsintäluvan, jonka mukaan miestä epäillään salakatselusta, koska partio tallentui näiden tietämättä järjestelmään.
"Luulen, että poliisi halusi vähän antaa takaisin minulle", Gofferje sanoo.
Joko ÄO-testit Poliisikouluun ?
Kolkeavaski..
2
285
Vastaukset
- Nukkuu hyvin J-P?
Kaikki on Valkeakoskella mahdollista. Valkeankosken poliisi on tiiviisti eläinsuojelun kanssa yhteistyössä........ja Hakaa unohtamatta. Sitten kun hyvin menee Toverit anoo Toverille mitalia rintaan. Ihme touhua?
- Teuvo kommentoi
Voit itse vaikuttaa asiaan kuntavaaleissa syksyllä äänestämällä ITSENÄINEN VALKEAKOSKI ryhmää, ei puoluetta niin hommat paranee. Ystävänne Teuvo kommentoi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797