Mistä halvalla vesijäähdytys laitteet?

Öö...

niin..

4

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pazi

Jos ei ole peukalo keskellä kämentä niin tee itse.
      mulla tuli maksamaan noin 40e.
      Siitä oli pumppu noin 30e. Romuttamolta Auton kenno letkut paikallisesta halpahalista
      ite teet blokin niin ei tuu hintaa paljon.

http://koti.mbnet.fi/pasi1980/blokki.htm

pari kuvaa blokista ja kennosta

• antti

olen sitä mieltä että pc ja vesi ei sovi yhteen mutta JOS haluaa vesijäähyn koneeseensa niin ottaa sitten laadukkaan(lue kaupallisen) tuotteen mihin saa takuun.

tuosta jimmspc:stä sen verran että ei oo kuin huonoa sanottavaa,ne myy tavaraa,jota ei saa kuin kuukausien päästä,jos silloinkaan,ja jos saa niin aivan eri osia mitä tilauksessa sovittin,puhun kokemuksesta. e-mailiin vastaaminen kestää toista viikkoa ja sekin niin äkkiä vain,kun soittaa ensin ja kysyy 'missä mennään' huh!

nojoo,vesijäähystä vielä että kaupallinen tuote ja asennuttaa ensin ammattimiehillä ja saa takuun.

itse suosittelen Coolputeria,tarjous tuli heti ja kotelo oli huippulaatua,kohtuu hinnalla. ja osat 100% mitä haluaa,e-mailiin vastataan min. seuraavana päivänä sekä jopa soitetaan ja kysytään asiakkaan mielipidettä jos täytyy.

terv.

antti

• Jaska
        antti kirjoitti:

olen sitä mieltä että pc ja vesi ei sovi yhteen mutta JOS haluaa vesijäähyn koneeseensa niin ottaa sitten laadukkaan(lue kaupallisen) tuotteen mihin saa takuun.

tuosta jimmspc:stä sen verran että ei oo kuin huonoa sanottavaa,ne myy tavaraa,jota ei saa kuin kuukausien päästä,jos silloinkaan,ja jos saa niin aivan eri osia mitä tilauksessa sovittin,puhun kokemuksesta. e-mailiin vastaaminen kestää toista viikkoa ja sekin niin äkkiä vain,kun soittaa ensin ja kysyy 'missä mennään' huh!

nojoo,vesijäähystä vielä että kaupallinen tuote ja asennuttaa ensin ammattimiehillä ja saa takuun.

itse suosittelen Coolputeria,tarjous tuli heti ja kotelo oli huippulaatua,kohtuu hinnalla. ja osat 100% mitä haluaa,e-mailiin vastataan min. seuraavana päivänä sekä jopa soitetaan ja kysytään asiakkaan mielipidettä jos täytyy.

terv.

antti

saattaa olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      165
      4347
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2504
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1173
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      116
      862
    Aihe