löytyykö täältä yli 60 -v naista

artturi-pekka

löytyykö täältä yli kuuskymppistä naista jonka koko alapään saisi nuolla. peukkua välillä peppuun ja kielellä klitorista ,oikein hitaasti ja hartaasti.

16

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjatta69vee

KYLLä

• Ypsilon45

No ota Marjatta69vee yhteyttä. Täällä on sinulle suuseksiin halukas 45-vuotias mies:

hatiypsilon@gmail.com

041-752 9416

• Täällä kanssa 43v bodari kypsille naisille pääkaupunkiseudulla txt 046 8414593 tai nimimerkille postia

• Marjatansisko

Onko teillä paikkaa? Meikäläisen muu yhteiselo kunnossa,mutta seksiä puuttuu :)

• Ypsilon45

Ottakaa Marjatansisko, Marjatta69vee ym. arvon naiset yhteyttä noihin yhteysvälineisiini, jotka tuohon yllä laitoin, ja laitan ne nyt vielä uudestaan tähän allekin, niin jutellaan p r i v a a t i s t i missä asumme ja asummeko kaukana toisistamme, minne voidaan mennä, missä tavata, milloin ym.

Helpointa olisi varmasti puhua puhelimessa, jos teillä joskus on aikaa. Itse pystyn puhumaan parhaiten useimmiten iltaisin (en ihan aina, mutta sitten vain uutta soittoa vähän ajan päästä uudestaan).

Kyllä te siihen puhelimeen uskallatte soittaa, ei siihen kukaan muu vastaa kuin minä. Tai lähettäkää sähköpostia.

Ei keskustella näistä paikoista ja paikkakunnista julkisesti täällä palstalla.

Pusi pusi,

hatiypsilon@gmail.com

041-752 9416

• Lihavanico

Viestiä voi myös laittaa kielimiehelle Lihavanico41@openmailbox.org

• Lihavanico

Olen Espoosta ja liikun paljon autolla päivisinkin.....

• tj74vm

Kelpaisko hiukan nuorempi nainen...heh..peppuuni sais laittaa muutakin kun sormea..nii ja nännejäkin vois imeä...

• täällä olisi 54v mies joka voisi nuolla sua, imeä nännejäsi ja kulliakin saisit peppuusi jos vain haluat tottakai nussisin myös sua.. mistäpäin muuten olet jätä yhteystietojasi hieman näkyville..

• 32vmies

Mistä päin olet tj74vm? Täällä urheilullinen ja kiimainen kolmikymppinen mies.

• savonlinnan_mies

tj74vm mistä päin oot? täällä savonlinnassa olisi mukava mies tarjolla. slnasta_naistaseksiin@suomi24.fi osoitteeseen postia tulemaan vaan nasiset.

• Tiina-60v

Kyllä nuolenta tuntuu tosi ihanalta , mutta jätetään peppureikä rauhaan ja keskitytään vain muuhun vartaloon . Tämä on mun mielipide

• Koska haluat nuolentaa,ja rintojen imemistä ynnä muuta
        S-posti toimii.

• aamiaista

Voisiko joku nainen myydä mulle virtsaa pullossa? Mielellään aamuvirtsaa.

• jeesyli60v

tottakai löytyy. peukut ei kiinnosta eikä peppureikä vaan "iso mies" tosi toimiin yli 60 v pienelle rintavalle naiselle

• tuituituii

Missä päin olet. Tm45

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe