Yaris Rally kohta 1:n

Yaris 2012

WRC: Toyota Yariksella Saksan ralliin (14.08.)
Rallin MM-sarjassa takavuosina mukana ollut Toyota tekee paluun rallisarjaan jo elokuun lopun Saksan kisassa. Toyota tulee mukaan nolla-autona R1A-luokituksen Yariksella.

Kyseessä on erittäin halpa menopeli huippukilpureihin verrattuna, sillä Yariksen hinnaksi arvioidaan vain 22 500 euroa.

Toyota Yaris R1A -auton odotetaan valloittavan rallin MM-sarjan toden teolla ensi vuonna, jos FIA antaa luokituksen R1A-autoille. Nolla-autona tulevassa Saksan MM-rallissa Yariksella kaasuttelee Isolde Holderied.

- On mahtavaa, että Toyota palaa rallin pariin, jossa olemme aiemmin niittäneet paljon menestystä. TMG Yaris R1A on täysin erilainen projekti, mitä olemme WRC:ssä aiemmin tehneet. Se on kohtuuhintainen, mutta jännittävä auto, jonka myötä moni voi jatkossa kilpailla rallin parissa, Toyota Motorspotin presidentti Yoshiaki Kinoshita sanoo autovalmistajan tiedotteessa.

- Olemme saaneet jo paljon kyselyjä uudesta autosta, joten tiedämme, että sillä on hyvä tulevaisuus. Toivottavasti tämä on Toyotan uuden rallidynastian alku.

Toyotan huhutaan tulevan täysiverisellä WRC-kilpurilla rallin MM-sarjaan mukaan kaudeksi 2014. Yaris R1A olisi siinä mielessä hyvä testimahdollisuus tulevaa varten Toyotalle.

Sport Content

5

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yarppa Sol

Ihanku mun Yaris!

• TheYarisTeam.com

Voinko minäkin lähteä mukaan, mulla on uusi Multidrive 99 heppanen, siinä on noi rattivaihteetkin, ihan kun oikeissa autoissakin. Yksi tuttu osaa vähä saksaa, se vois lähteä kartanlukijaksi, sit mulla on yhet talvirenkaat joista on nastat nypitty, niissä on hyvä pito hiekkatiellä.

• oikein sopiva

Laita turvakaaret vielä ulkopuolelle niin jää enempi tilaa vispata käsiä kabiinissa.

• A -> B

Miten tämä koskettaa meitä tavallisia autonkäyttäjiä?

...niin juuri, ei mitenkään.

• Yaris 2012 Sol

No onhan se hienoa, että valitsemamme LaatuAuto on rallissakin ykkönen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6484
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5973
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2740
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1819
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe