Jos ei kotona ole joskus ruokaa, menen ravintolaan syönään.Samaa koskee seksä joka avovaimon kanssa on nyt niin harvoin että joudun joko lopettaa suhteen tai mennä vieraisiin.Koska en halua pettää, joudun jättämään hänet, 5 vuoden jälkeen..Miksi naiset(jotkut laiskistuu) ja vaatii että pitää olla tyytväinen.Seksiä ei ole ollut kuukauteen, ja olen väsynyt siihen kun saa tehdä kaikki alusta loppuun, silloin kun seksiä on ollut. Kertokaa naiset mikä on se syy että into lopahtaa?En haise, olen hyvässä kunnossa, hyvätuloinen, on autot ja mökki lapissa..käydään ulkona syömässä, mutta kotona on jääkausi makkarissa.Lopen kyllästyneenä, olen ensiviikolla poikamies.
Seksi vähenee...
3
251
Vastaukset
- jouni from lahti
Et halua pettää?Harkitse vielä eroa, kohtaat luultavasti saman ongelman vaikka vaihdat.Itse käyn vieraissa, samalla naisella aika ajoin.Olen tytyväinen, saan olla mies, ja vaimo kotona on
tyytyväinen kun naidaan harvoin.Puutteessa ei saa elää, olet luultavasti yrittänyt puhua joten käy muualla.. - crazychick22?
On ne jotkut naiset omituisii..mä saan yleensä ruinata miehilt ku ne ei jaksa koskaa puuhailla mittään:P nukutaan vaan..jahas, huoh:D
- silälailla
joo, sama täällä.. vähenee.. tilasin itselle 2 tekopillua niin eihöhän se siitä. ja jos vierasta saan niin en kieltäydy. haistakoon akka pitkän paskan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777