Renkaista löytyy merkintä 7111. Milloin renkaat on valmistettu?
Milloin renkaat on valmistettu?
16
237
Vastaukset
- renkaantekijä
Viikko 71 vuosi 11.
- Besser Wisser
Normaali tapa ilmoittaa valmistusviikko / ajankohta. Odotan kuitenkin aloittajan pian meille osoittamaa ironiaa toteamalla vuodessa olevan vain 52/53 viikkoa....:-) Katsotaanpa josko oikea vastaus tulee, minä tiedän sen...ja kaikki muutkin jotka ovat tarkkaan lukeneet lehtiä viime kuukausina.
- Selvä juttu
Vastaaja on varmaan Kreikkalainen, siellähän on vuodessa 13 kk joista myös palkka maksetaan.
- Besser Wisser
Selvä juttu kirjoitti:
Vastaaja on varmaan Kreikkalainen, siellähän on vuodessa 13 kk joista myös palkka maksetaan.
Eikä vieläkään tule 71 vkoa täyteen...:-)
Vastaus: VÄÄRIN.
- Mikä merkki mikä maa
Nokian renkaissa valmistusaika on merkitty renkaan jalka-alueelle kolme- tai nelinumeroisella valmistusaikakoodilla.
Esimerkiksi 329 tarkoittaa, että rengas on valmistettu viikolla 32 vuonna 1999. Vuodesta 2000 lähtien valmistusaikatunnus on nelinumeroinen, eli 2100 tunnuksella varustettu rengas on valmistettu viikolla 21 vuonna 2000.Entäpä milloin on valmistettu Nokianin (ei siis Nokian) rengas, jossa on merkintä:
DOT Y9EE?
Milloin filippiiniläinen Yokohama jossa merkinnät 4UE1 ja EFK 5205? Olisiko viikolla 52 vuonna 2005?
Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...- historian tärinää
sitroen kirjoitti:
Entäpä milloin on valmistettu Nokianin (ei siis Nokian) rengas, jossa on merkintä:
DOT Y9EE?
Milloin filippiiniläinen Yokohama jossa merkinnät 4UE1 ja EFK 5205? Olisiko viikolla 52 vuonna 2005?
Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...Nyt taitaa merkinnä olla sitikkaPapalle sevon kun sotkee kaikki mahdolliset merkinnät sekaisin, vai 1963*??? Silloin ei varmaankaan ollut mitää oikeita kansainvälisiä sääntöjä ja valvontaa merkinnöistä.
- Diibadaabadii
sitroen kirjoitti:
Entäpä milloin on valmistettu Nokianin (ei siis Nokian) rengas, jossa on merkintä:
DOT Y9EE?
Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...Missä ja koska on valmistettu rengas jossa lukee: 165/65R13?
165 eri maassa vuonna 65 viikolla 13? - DOT koodeja
sitroen kirjoitti:
DOT Y9EE?
Seuraavaksi helpompi: Missä on valmistettu rengas, jossa teksti: AVON Made in Ireland? No sehän on helppoa kuin heinänteko: Suomessa Nokian tehtaalla. Olen itse nähnyt keväällä 1963...
- Nice to know
Muuten vain hyvä tietää uudesta rengasmerkinnästä: http://www.nokianrenkaat.fi/nokian-renkaat-ja-uusi-rengasmerkinta
- ???????
Missä on tehty rengas jossa on merkintä M S?
- owiejfieworgjieor
Viikolla 11 vuonna 1971, eiköhän nuo vielä tämän kesän välttäne... :P
- ???
Ennen 2000 käytettiin kuulemma 3 numeroista järjestelmää.
"A three-digit code was used for tires manufactured before 2000. For example, 178 means it was manufactured in the 17th week of 8th year of the decade. In this case it means 1988." - Täh!?
??? kirjoitti:
Ennen 2000 käytettiin kuulemma 3 numeroista järjestelmää.
"A three-digit code was used for tires manufactured before 2000. For example, 178 means it was manufactured in the 17th week of 8th year of the decade. In this case it means 1988."No mistä sen vuosikymmenen voi tietää, jos ilmoitetaan vain 3 numeroa, joista 2 ensimmäistä kertoo viikon ja viimeinen vuoden jollain vuosikymmenellä. Eli mistä tietää, että tuo esimerkkirengas ei ole valmistettu 1978 tai 1968?
- 2012 menossa!!
Täh!? kirjoitti:
No mistä sen vuosikymmenen voi tietää, jos ilmoitetaan vain 3 numeroa, joista 2 ensimmäistä kertoo viikon ja viimeinen vuoden jollain vuosikymmenellä. Eli mistä tietää, että tuo esimerkkirengas ei ole valmistettu 1978 tai 1968?
lonko silä enään väliä, ei noilla renkailla voi enään ajaa kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480