Vaikka niin moni tätä keskustelua vihaakin, niin moni rakastaakin. Ja tätähän ei ole pakko katsastaa jos ei kiinnosta!
Eli kertokaa ketä tunnette turkista, esim. alanyasta, marmarikselta jne....
Kertokaa mahdollisimman tarkkaan nimet, työpaikka, ulkonäkö ja mielellään myös kokemuksia :)
TURKIN "uskolliset" MIEHET
8
2149
Vastaukset
- juu
Tietääkö kukaan Best istanbul ravintolassa työskentelevää ozia. Oz on kaiketi pelkkä lempinimi. Poika on iältään 16-20 vuotias (ei mitään tietoa) On kyseisessä ravintolassa tarjoilijana. Aika hoikka ja hiukset nostettu geelillä pystyyn (yleensä)...
Onko tietoa samassa ravintolassa työskentelevästä Topista? n. 30-40 vuotias. Omistaa ainakin osan ravintolasta ja puhuu suomea. Tosi mukava heppu :)- transu
Top meinaa transua turkissa.
- patsy
Joo, Topin tunnen.. en siis SILLEEN, mutta hyvän päivän tuttavana.. mahtava kaveri! Sillähän on myös se "topin moustekauppa"!
- terhi
topin oikea nimi murat?! onhan?
- terhi
entäs ne sen ravintolan muut pojat? kokemuksia? ;)
- minä
terhi kirjoitti:
entäs ne sen ravintolan muut pojat? kokemuksia? ;)
niinpä, kiinnostaisi kyllä tietää ko. ravintolan poikien kuulumisia?! onko tietoa!!??
- minä myös
minä kirjoitti:
niinpä, kiinnostaisi kyllä tietää ko. ravintolan poikien kuulumisia?! onko tietoa!!??
minuakin kiinnostaisi tietää!?
- N00B
Mikään ei oo sitkeempi kun turkkilaisen hikiseen kainaloon halajava suomiblondi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820