Oltiin ystävien kanssa kaksi viikkoa Alanyassa (2 pariskuntaa) ja nyt pitää todeta ,että viimoseksi matkaksi jäi.
Majoituimme Cleo Taciin huoneistohotelliin ,ei siinä mitään vikaa ollut ,henkilökunta vaan pilasi lomamme tökeröllä käyttäytymisellään,olivat näreissään kun emme ostaneet heidän palveluitaan,emmekä istuneet iltaa baareissaan ,ei paljoa hyvää huomenta tai iltaa mainittu loman aikana :(
Kuuma ja kostea oli ilma ,rannat aika likaisia ,sekä Kleopatra että Itäinen,nähtävyydet tosi vähissä ,polkupyöriä emme saaneet mistään vuokrattua ,koska olivat kaikki varattu ? Olisimme tehneet omia retkiä niillä vuoristoon ja Kalelle ,samoin kauppiaiden liiallinen tyrkyttäminen oli rasittavinta mitä milloinkaan olemme lomillamme kokeneet.
Saapuminen Alanyaan aamuyöstä ei ollut mukavaa ,eikä pois lähtö keskellä yötä ,päivän sai maleskella hiostavassa ilmassa ja pieni koppero oli jätetty mihin sai laittaa kapsäkit ja käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteita ,ei siis hyvä fiilis jäänyt Alanyasta :((
Alanyasta juuri palanneena..........
65
3056
Vastaukset
- valivali.
voivoi, ilmakin on maan vika ja etukäteen tiedossa olleet lentoajat kanssa. kyllä kotona on paras, aatella että elokuussa matkustaa muutkin!
- ErKKi :(
Jos sie pidät alaniista ei se tarkoita että kaikki pitää,ilmasta ei alkuperäiset mitään valittaneet,että lukea saa uuvelleen.
Miekin olin kerran ja koskaan en enää mää.
Kamala huuto paikka. - XCGJX
ErKKi :( kirjoitti:
Jos sie pidät alaniista ei se tarkoita että kaikki pitää,ilmasta ei alkuperäiset mitään valittaneet,että lukea saa uuvelleen.
Miekin olin kerran ja koskaan en enää mää.
Kamala huuto paikka.Aloittajan viesti oli kyllä oikeastaan pelkkää moittimista (melkein) jokaisesta asiasta, ja mulle kyllä jäi kuva, että moitititin myöskin ilmaa :D Kuuma ja kostea kyllä on varmasti tähän aikaan vuodesta, sille nyt vaan ei voi mitään :D Ja tosiaan matkat jokainen varaa ihan ite, että jos aikataulut ei miellytä, niin voi ottaa toisenlaisen paketin, jossa aikataulut passaa paremmin. Itse olen pari kertaa reissannu niin, että joko meno- tai tulomatkaan on mennyt aikaslailla koko yö... ei mitään herkkua, mutta kyllä siitä selviää, sehän on ollut tiedossa jo hyvissä ajoin =)
- Turkkiin en mene
XCGJX kirjoitti:
Aloittajan viesti oli kyllä oikeastaan pelkkää moittimista (melkein) jokaisesta asiasta, ja mulle kyllä jäi kuva, että moitititin myöskin ilmaa :D Kuuma ja kostea kyllä on varmasti tähän aikaan vuodesta, sille nyt vaan ei voi mitään :D Ja tosiaan matkat jokainen varaa ihan ite, että jos aikataulut ei miellytä, niin voi ottaa toisenlaisen paketin, jossa aikataulut passaa paremmin. Itse olen pari kertaa reissannu niin, että joko meno- tai tulomatkaan on mennyt aikaslailla koko yö... ei mitään herkkua, mutta kyllä siitä selviää, sehän on ollut tiedossa jo hyvissä ajoin =)
Sie tykkäät myö ei tykätä joten se siitä.
- vara mara
Voi hikinen paikka., ja ilmankin pilluu ton lentokonneen kanssa.
Parempi ku oisi tässä kotisalla, mutta matkustaahan ne muutkin.
Onpahan ossuutesa tehny, raappahousu pappana ainakaan vie hautaan - vara mara
Kyllä se niin surkeeta on. Mutta minä kun se tein semmosen tempun matkojen kanssa, että en halua ees puhella.
Kaikki neni pipariksi, vieläki joudun maksaa.
Se on kun yksin mjatkustaa.
En valita, mutta ihan turhaki se oli ja mieltä vailla.
- öööööö
me myös tulimme alanyasta eilen meillä oli oikein mahtava loma,hotelli aivan mahtava sunpark garden :) ilmat oli loistavat kuuma oli noin 40 koko viikon eikä mitenkään kostea ilma ollut...varmasta menemme ensi vuonna uudestaan
- cleo tac
Asuin myös Cleo Tac hotellissa tänä kesänä ,henkilökunta oli ok ,ei mitään kielteistä heistä jäänyt mieleen.Hotelli oli pieni kylläkin ,mutta ihan kelpasi majailla siinä viikko ,kun hintakin oli vain 245 euroa tuolta viikolta.Ja mikä parasta ,ranta niin lähellä.Mielestäni hinta/laatusuhde ihan kohdallaan tässä paikassa.
Ja tästä poislähtö päivästä senverran ,että parillakympillä sain pitää huoneiston käytössäni lähtöhetkeen asti ,joten vietin rannalla päivän ja sitten rauhassa suihkuun ym. ja ruokailun jälkeen olikin jo lähtö kentälle. - voivoivoi...
Ihme valittamista kun ei ollutkaan samanlainen paikka kuin Suomi...
- cilla85
Jos joka maata vertaa suomeen, niin miksi edes ihmisten täytyy matkailla.,. Ja tuo makkaran ja juhlamokan ottaminen mukaan, ei ymmärrä..
- antsupantsu
Eipä huoneistohotellissa tarvitse jatkuvasti ostaa hotellin tuotteita, jos siellä on keittomahdollisuus, jos nyt yleensä ollenkaan. Turhaan kitisevät. Eri asia on, jos tavallisessa hotellissa jatkuvasti kannat ruokaa ja juomaa hotellihuoneeseen ja uima-altaalle, niin kyllä siitä jo voi sanoa. Itse olin Bodrumissa, ja hotellissa oli selvä kielto ruokien ja juominen kantamisen suhteen huoneisiin. Uima-altaalla pidin kyllä omaa puolentoista litran vesipulloa mukana, koska piti koko ajan pitää huoli nesteestä. Samoin hotellihuoneessani oli vettä. Kukaan ei sanonut mitään. Muuten huoneissa oli tekstit, että kaikki ylimääräinen ruoka ja kaikenlainen juoma heitetään hotellijohtajan käskystä hittoon. Että sillee.
Kuumuudelle ja kosteudelle ei mahda mitään muuten kuin pidättäytymällä Suomessa. Rantojen likaisuudellekaan ei mahda mitään. Onhan se tietty ikävää, mutta sinnehän ei tarvitse enää mennä. Lentoaikatauluistahan tiesitte jo etukäteen, turhaa varmaan valittaa. Itsekkin lensin, kylläkin kahden viikon matkalle, yhdeksän aikaa illalla Suomesta ja palasin noin kymmenen aikaan. Just niiku prikulleen oikein:-)
Yleensä hotellihuoneet pitää kansainvälisen säännöksen mukaan luovuttaa 12.00 a.m. mennessä, mutta joskus jossain ne antaa pitää huonetta lähtöön asti. Itselläni Bodrumissa, piti luovuttaa. Ei haitannut, koska pakatut laukut sai jättää vastaanoton viereiseen huoneeseen ja vaihdoin vaatteet WC: ssä. Toivootavasti seuraava reissunne on parempi ja ei kannata yleensä lähteä lomalle vanne päässä.- On.ce
Olipas rankat säännöt Bodrumissasi. Oltiin vuosi sitten, Arkissa, aika vaatimaton hotelli. Supermarketista kannoin hedelmiä ja kotoa tuodun juhlamokan kyytipoikaa. Näin on tehty kaikilla reissuilla muissakin maissa. Koskaan ei ole tullut rahinaa.
Iltaisin käytiin ravintoloissa syömässä, hotellin ulkopuolella. Siellä turistiravintola-alueella oli huonosti tehtyä ruokaa, taisivat tärkkitukat aamuisin vetää pitkää tikkua kokinvuorosta. Alanyassa paras ruoka oli siellä, missä oli paikallisia asiakkaita, muttei alkoholia, niissä olivat kokit keittiössä. Senhän Alanyassa käyneet tietävätkin... - VetinKuustoista
On.ce kirjoitti:
Olipas rankat säännöt Bodrumissasi. Oltiin vuosi sitten, Arkissa, aika vaatimaton hotelli. Supermarketista kannoin hedelmiä ja kotoa tuodun juhlamokan kyytipoikaa. Näin on tehty kaikilla reissuilla muissakin maissa. Koskaan ei ole tullut rahinaa.
Iltaisin käytiin ravintoloissa syömässä, hotellin ulkopuolella. Siellä turistiravintola-alueella oli huonosti tehtyä ruokaa, taisivat tärkkitukat aamuisin vetää pitkää tikkua kokinvuorosta. Alanyassa paras ruoka oli siellä, missä oli paikallisia asiakkaita, muttei alkoholia, niissä olivat kokit keittiössä. Senhän Alanyassa käyneet tietävätkin...Oliko teilla oma kahvinkeitin taikka vedenkeitin mukana, vai etko tieda hotellin ja huoneistohotellin eroa? Hotelleissa ei ole keittomahdollisuutta eika niihin saa vieda omia ruokia. Huoneistohotelleissa on keittomahdollisuus, ja niihin saa vieda omat ruoat ja juomat. Altaalle ja ravintolaan ei saa vieda omia, jos niissa on tuotteita myynnissa.
- erwin
Valaisisiko joku lähtöpäivän systeemistä...matka-ajankohta 26.8 - 2.9.. Lento lähtee tuolloin 2.9 klo 06.00 eli hotellilta lähdetään aamuyöllä. Meillähän on tuo huone käytössä tuonne aamuyölle asti koska lähtöpäivä on tuo 2.9...? Varmistelen vielä...:) Kiitos vastauksista !
- Andy_
Joo näin on ja koska suurin sesonki ohi syyskuussa, niin ainakin meillä ollut aina niin että eri hotelleissa huoneen on saanut pitää loppuun asti, jos matka ajoittunut sesongin ulkopuolelle.
- antsupantsu
Jos lento on 2.9. aamulla 06.00, niin kuljetus tulee olemaan n. 2-3 tuntia aiemmin kentälle. Riippuu tietty miten kaukana hotelli on lentokentältä. Yleensä kentälläoloaikaan varataan kaikkineen päivineen se 2 tuntia.
- Gumus
Huone pitää luovuttaa lähtöpäivänä kello 12 mennessä. Teillä lähtöpäivä on 2.9, koska lähdette ennen kello 12 voitte pitää huoneenne lähtöön asti.
Olin lasten kanssa hotelli Rivierassa elokuun alussa kaksi viikkoa. Ihanaa ruokaa seisovasta pöydästä, siistiä, hyvä palvelu. Kävellen Kale kukkulalle ja takaisin. 13v. tyttöni kävi kansainvälisellä sukellusreissulla, tykkäsi kovasti. Ihana loma. Meillä oli lähtö hottellilta 16.30, laukut respan vieressä säilytyksessä. Olimme altaalla päivän, käytimme altaalla olevaa suihkua ja matkalaukusta olimme erottaneet vaatteet kotimatkaa varten. Jos haluaa laatua, täytyy maksaa matkasta vähän enemmän.
- met vaan
Totta, Rivierassa mekin oltiin 2 viikkoa. Mahtava sijainti, älyttömän hyvä puolihoito, siistiä, hyvä palvelu kaikin puolin. Jos lähtee lomalle, ja itse varaa matkansa niin on 2 asiaa ylitse muiden mihin kiinnittää ensimmäiseksi huomiota: matka-ajankohta ja lentoajat. Jos matkustaa öiseen aikaan on satavarmaa että jossain kohtaa menee hermo. Tai jos matkustaa tottumattomana elokuussa Turkkiin, niin varmasti kuumuus ja kosteus kysyy miestä.
Joten ap.lle kirjoittajalle vinkki seuraavaa matkaa suunniteltaessa. Kannattaa miettiä matkakohde, ajankohta ja lentoajat ennenkuin maksaa sen. Ja kuten amanda-emilia sanoi laadusta täytyy maksaa vähän enemmän. - SAAOL
Sinulla kun on myös positiivista sanottavaa paikkakunnasta, niin jaa meille tuleville, MITÄ-MISTÄ-MILLOIN, kannattaa mielestäsi käydä !
- ne güzel
Huvittavin juttu hetkeen oli toi, että kaikki vuokrapyörät varattuna. Taisitte montakin liikettä ehtiä käydä läpi?
- cilla85
tuota samaa ne güzel minäkin mietin. että mahtaa monestakin paikasta kysytty noita pyöriä..
- vero%45
Huoneistohotelli toimii mainiosti jos on reissussa yli kuukauden tai vauvan kanssa. En edes tiennyt että ihmiset edelleen matkustaa turkkiin? Tai miksi koskaan matkustaneet??? Tykkään turkkilaisista Suomessa mutta meneppä suomalaisena turkkiin. Et varmasti saa samaa kohtelua kuin turkkilaiset saa Suomessa - edes lomalla vaikka tuot heille suurinpiirtein samanverran rahaa kuin 100 keskiverolaista turkkilaista tekee vuodessa!!!!
- TSARA .
Sitä minäkin ihmettelen ,että miksi matkustaa lomallaan Turkkiin ja varsinkin Alanyaan ,on monta muuta parempaa ja samanhintaista kohdetta ,jossa palvelu pelaa ,on siistiä ,eikä huudella "perään".!!!! :(
- Kannattaa kokeilla
Vietätkö lomasi Suomen turkkilaisten (=kurdien) kanssa? Minä matkustelen ja usein Turkkiin.
- vara mara
Suomalaiset on Turkissa pidettyä kansaa. Toivosin samaa turkkilaisille Suomessa.
Nehän ihannoi Suomee., taisteltiin balkanilla Turkin kanssa, kielet on sukulaiset, kaikki suomalaiset tuntee Kemal "Atatyrkin".
Minusta tuntuu, että oon aina tervetullut Turkkiin. - cilla85
Kannattaa kokeilla kirjoitti:
Vietätkö lomasi Suomen turkkilaisten (=kurdien) kanssa? Minä matkustelen ja usein Turkkiin.
Tarkoittaako kommenttisi "turkkilaisten(=kurdien) että kaikki turskat ovat kurdeja. Voi hyvää päivää.
- cilla85
vara mara kirjoitti:
Suomalaiset on Turkissa pidettyä kansaa. Toivosin samaa turkkilaisille Suomessa.
Nehän ihannoi Suomee., taisteltiin balkanilla Turkin kanssa, kielet on sukulaiset, kaikki suomalaiset tuntee Kemal "Atatyrkin".
Minusta tuntuu, että oon aina tervetullut Turkkiin.se myös on vähän millä asenteella lähtee turkkiin. Itse olen aina saanut hyvää kohtelua turkkilaisilta niin suomessa kuin turkissakin. Ja siis turkkilaisia jotka suomeen tulee, ei niin hyvin kohdellakaan, koska kaikillahan on oma luulonsa miksi he ovat suomeen tulleet.
- cilla85
mun mielestä sit taas turkissa saa paljon parempaa kohtelua kuin suomessa. Ja ei niitä turkkilaisia kovin hyvin suomessa kohdella.
- arska stadista
olen kaynyt alanyassa , antalayassa ja viimeksi kusadasissa. tuomio. turkkilaiset on rahan ahneita elukoita. kalliit hinnat, armoton tyrkyttäminen, rauhassa ei saa kävellä missään. suomalaiset läskit blondit käyvät panettamassa itseään, näillä itseään täynnä olevilla tarjoilia,gigoloilla. ei koskaan enää. syy miksi olen ollut kolmekinkertaa on halvat matkat ja ennen kaikkea aurinko, jota onneksi lytyy muualtakin.
- cilla85
myös niille huutelijoille voi vastata kohteliaasti, jättävät kyllä rauhaan. Ja tosiaan jotkut käyvät paneskelemassa, senhän kuvan pohjoismaalaiset on antanut niille. Turkissa ollaan kyllä 10x kohteliaampia kuin suomessa. Harmi ettet sinä ole saanut yhtä hyvää kuvaa matkoistasi.
- TSARALLE
Sitä minä ihmettelen miksi roikut tällä palstalla kun et pidä Alanyasta ja ilmeisesti et halua ees Turkkiin matkustaa. Eikö kannattais mennä kirjottelemaan sinne "parempien" matkojen palstalle???
- No sanoohan tuo
käyneensä Analiassa.
Eikös tämä ole Analia-palsta? - Tellu.
Kyllä Tsara asiaa kirjoittaa ja saa täällä kirjoittaa omia kertomuksiaan/kokemuksiaan joku muukin kuin sie,joka ilmeisesti olet Alanya fany??
Miekin olin kerran Turkissa Alanyassa ja en pitänyt paikasta,hotelli oli hyvällä paikalla,ranta lähellä mutta kauppiaat ihan liian tyrkyttäjiä,se siitä Alanyan kokemuksesta.
Side ja Kemer ovat tulleet nyt tutuksi vuosien varrella ja sopivat miulle paremmin,elikkä makunsa kullakin.
- anus
mitä sinne karvakäsien maahan on asiaa. ääliöt sinne matkustaa. se on niin leuhkaa käyrä ulkomailla et pääsee leuhkia kavereille. viäkää niitä kakaroitanne kotimaassa , oppivat omaa maataan. turkin sais pyyhkästä taivaan tuuliin.
- cilla85
sanoo vissiin suomalainen mies, joka ei osaa arvostaa naista. Ja jos et satu tietämään että vaikka turkissa jotkut asiat kuseekin, niin parempi siellä on asua kuin täällä-
- 2+2
Aika fanaattisia komentteja! Meillä oli perheellä Alanyassa ihan samallainen tunne. Kun perheenä varasimme mm aamupala tarpeet hotelli huoneeseen ym ruokaa, niin toisen päivän siivouksen yhteydessä leivän paahdin katosi ja ruokailuvälineet vähenivät. AIVAN taatusti yrittivät pakko myydä hotellin palveluita, oli se niin ärtsyä suhtautumista kun leivän paahdinta jahdattiin. Oppaalla oli pakko tulla sovittelemaan ja tulkkaamaan melekosella tohinalla... Virallinen selitys oli kuulemma lopuksi vaarallinen vika leivänpaahtimessa. Pakko oli kieltää siivous loppu ajaksi , niin epäluotettavasti ja omituisesti henkilökunta käyttäytyi. Paikka oli garden-hotelleja tjäreborgilta....
- 34325
Näinhän se menee. Valitettavan usein!
- HE:))
Fanaattisia kommentteja tosiaan ja kaikki varmasti nks. Alanya-maailman paras paikka fanittajilta.
Olimme keväällä 2 vkoa Alanyassa ja hotsku Tjären Sun Way ,kerrassaan kamala läävä ja henkilökunta (varsinkin kaljupääukko) tosi töykeä niskoitteleva pikkupoika tyyliin,kaikki olisi pitänyt ostaa heidän hotskustaan ja osallistua illan ohjelmiin (karaokea hmm....) ja kun emme näin toimineet saimme kokea naama rullalla käytöstä loman ajan.
Samoin kauppiaat ovat liian tyrkyttelijöitä joten hermothan siellä oli lähellä mennä,olemme paljon matkustavia joten eri kohteissa ja eri tasoisissa hotelleissa on tultu oltua,mutta Alanyan tapaista kohtelua turisteille,emme milloinkaan ole kokeneet,eikä hommeli ole hotellien tähdistä kiinni,....onhan ne pelkkiä luokituksia agentteja varten seuraavaa kautta matkanjärjestäjien buukatessa asiakkaitaan hotelleihin,kas'Otavassakin on 7 tähteä. - mää vaan
HE:)) kirjoitti:
Fanaattisia kommentteja tosiaan ja kaikki varmasti nks. Alanya-maailman paras paikka fanittajilta.
Olimme keväällä 2 vkoa Alanyassa ja hotsku Tjären Sun Way ,kerrassaan kamala läävä ja henkilökunta (varsinkin kaljupääukko) tosi töykeä niskoitteleva pikkupoika tyyliin,kaikki olisi pitänyt ostaa heidän hotskustaan ja osallistua illan ohjelmiin (karaokea hmm....) ja kun emme näin toimineet saimme kokea naama rullalla käytöstä loman ajan.
Samoin kauppiaat ovat liian tyrkyttelijöitä joten hermothan siellä oli lähellä mennä,olemme paljon matkustavia joten eri kohteissa ja eri tasoisissa hotelleissa on tultu oltua,mutta Alanyan tapaista kohtelua turisteille,emme milloinkaan ole kokeneet,eikä hommeli ole hotellien tähdistä kiinni,....onhan ne pelkkiä luokituksia agentteja varten seuraavaa kautta matkanjärjestäjien buukatessa asiakkaitaan hotelleihin,kas'Otavassakin on 7 tähteä.Olin kesällä viikon (onneksi VAIN viikon) juurikin tuossa Sun Wayssa, kaikista surkein läävä, missä ikinä olen ollut. Ja kun en kertaakaan osallistunut mihinkään illnaviettoihin, en juonut baarissa joka ilta kännejä ja roikkunut baaripoikien kanssa aamun tunneille, niin palvelu olikin sitten luokkaa nolla. Naama norsun vitulla olivat koko ajan, sen kämäsen aamupalan juuri sain syödä, kun hintaan kuiten kuului. Uskomaton hotelli, ja Turkissa käyntejä lähes 20, muuten Alanyassa kaikki hyvin.
- suuttuneet möllit
mää vaan kirjoitti:
Olin kesällä viikon (onneksi VAIN viikon) juurikin tuossa Sun Wayssa, kaikista surkein läävä, missä ikinä olen ollut. Ja kun en kertaakaan osallistunut mihinkään illnaviettoihin, en juonut baarissa joka ilta kännejä ja roikkunut baaripoikien kanssa aamun tunneille, niin palvelu olikin sitten luokkaa nolla. Naama norsun vitulla olivat koko ajan, sen kämäsen aamupalan juuri sain syödä, kun hintaan kuiten kuului. Uskomaton hotelli, ja Turkissa käyntejä lähes 20, muuten Alanyassa kaikki hyvin.
meille hotellilla suututtiin siitä, kun emme sustuneet maksamaan taksikuskille tuplahintaa keskustasta hotellille. Pidimme äänekästä keskustelua asiasta, joka respassa kuultiin. Tämän jälkeen henkilökunta, joka oli aiemmin niiiin ystävällistä, muuttui töykeiksi ja olimme kuin ilmaa...ihme porukkaa!
- vara mara
Samoin kauppiaat ovat liian tyrkyttelijöitä joten hermothan siellä oli lähellä mennä,olemme paljon matkustavia joten eri kohteissa ja eri tasoisissa hotelleissa on tultu oltua,mutta Alanyan tapaista kohtelua turisteille,emme milloinkaan ole kokeneet,eikä hommeli ole hotellien tähdistä kiinni,....onhan ne pelkkiä luokituksia agentteja varten seuraavaa kautta matkanjärjestäjien buukatessa asiakkaitaan hotelleihin,kas'Otavassakin on 7 tähteä.Sahara, ja tuhannen tähden hotelli on paras. Yöt on kyllä vähän vilposii, päivällä yrittää löytää varjo, eli keitaan jos löytäsi., Tuhat tähtee,
Tästä ei voi valittaa.
Mehän lähetään tutkimaan taas se Alania, kunhan saahaan rahhaa vähän taskun pohjalle. Että onko meininki muuttunu? - vara mara
mää vaan kirjoitti:
Olin kesällä viikon (onneksi VAIN viikon) juurikin tuossa Sun Wayssa, kaikista surkein läävä, missä ikinä olen ollut. Ja kun en kertaakaan osallistunut mihinkään illnaviettoihin, en juonut baarissa joka ilta kännejä ja roikkunut baaripoikien kanssa aamun tunneille, niin palvelu olikin sitten luokkaa nolla. Naama norsun vitulla olivat koko ajan, sen kämäsen aamupalan juuri sain syödä, kun hintaan kuiten kuului. Uskomaton hotelli, ja Turkissa käyntejä lähes 20, muuten Alanyassa kaikki hyvin.
Koskaan käyny hotellissa aamupalalla. Jos niin kovin on pikkuset annit. Se appelsiinimehu han se on maistununu, ja keksi.
Ihmettelen vaan, kun jotkut pariskunnat vanoo, aamupalallakun syö kunnolla., Niin sitten tarvii mitään koko päivänä, illalla jotakin pikku leipää.
Ei sit voi niinku syödä. Rakihan se toki, ja henkilökunta o yhtä hymyä aamusta iltaan:) - cilla85
jos hotellihuoneesta katoaa jotain, niin olisi kannattanut ottaa yhteys hotelliin ja jos ei asiaa korjata niin tarvittaessa yhteys matkaoppaaseen. Ikinä en ole vastaavaa huomannut ja hyvin on aina pystynyt sopimaan hotellin kanssa jokaisesta asiasta. Kannattaisiko korjata oma asenne ensin.
- cilla85
suuttuneet möllit kirjoitti:
meille hotellilla suututtiin siitä, kun emme sustuneet maksamaan taksikuskille tuplahintaa keskustasta hotellille. Pidimme äänekästä keskustelua asiasta, joka respassa kuultiin. Tämän jälkeen henkilökunta, joka oli aiemmin niiiin ystävällistä, muuttui töykeiksi ja olimme kuin ilmaa...ihme porukkaa!
olisitte voineet pyytää toisen taksin. Turkki on kuitenkin sellainen maa, että siellä saa mitä osataan vaatia. Ja aika epäkohteliasta tuo on keskustella äänekkäästä, niin taksikuskin puolelta, kuin teidän. Taksimittarit taksissa, joko se tai kysytte hinnan jo ennen menoa.
Ja kyllä ne taksit suomessakin huijaa, kertoo tuplahinnan maksanut neito pääkaupunkiseudulta. - cilla85
Samoin kauppiaat ovat liian tyrkyttelijöitä joten hermothan siellä oli lähellä mennä,olemme paljon matkustavia joten eri kohteissa ja eri tasoisissa hotelleissa on tultu oltua,mutta Alanyan tapaista kohtelua turisteille,emme milloinkaan ole kokeneet,eikä hommeli ole hotellien tähdistä kiinni,....onhan ne pelkkiä luokituksia agentteja varten seuraavaa kautta matkanjärjestäjien buukatessa asiakkaitaan hotelleihin,kas'Otavassakin on 7 tähteä.no muistaakseni sun way ei kovin hyvä hotelli ole luokitukseltaan. En tiedä minkälaista palvelua siellä odotit. Olisiko oma käytös ajanut osaksi myös tuohon naamarullalle käytöstä. Turkkilaiset pitävät ihan vain keskustelustakin, monestiko kävitte juttelemassa hotellin työntekijöille? vaikka turkki on vähempi rahansa kanssa, mutta kun kaikki ei ole vain rahaa siellä. Hyvät käytökset kunniaan.
Niille tyrkyttäjille voi kohteliaasti ilmoittaa että en halua tyrkyttelyjä, kyllä ne lakkaa.
- lomalletaas kohta
Mää en välitä naama-rullalla olevista hotellityöntekijöistä lomallani. Mä käyn hotellissa vain nukkumassa ja muun ajan vietän muualla :)
- alanya hinnoittelua
Hinnat oli noussut vuodenaikana niin hirveästi Alanyassa että viimeinen kerta minulta oli sinne, samassa paikassa sama pihviannos viime syksynä 25liiraa ison oluen kanssa ja silloin huomattavasti parempi kurssikin euroiksi,nyt oli 30 liiraa olut 8 liiraa..kioskissakin/kaupassa oluen hinta noussut tuplaten,puhumattakaan baareista niissä jopa 3 kertainen.Lisäksi ärsytti huijaus ja vedätys monessa paikassa rahan ahneuden takia,
esim rantabaarissa paikallinen iso tuoppi maksaa ensin 8 liiraa jos yrittää tilata toisen,onkin yllättäen maan tunnetuin oma olut loppu ja yritetään myydä tuonti olutta joka maksaa 12 Liiraa,ja tietenkin pieni pullo,että kahden vaihto kurssilla tulee isolle tuopille hintaa n.9 euroa,suomibaarissa näytti olevan melkein kaikki "drinkit" 25liiraa ,että se siitä halpuudesta.
Jopa lentokentällä kahvilassayritettiin kusettaa hinnoissa sekä Taxfreessä tyrkytetään vaihtorahoiksi suklaata ,jos ei ota suututaan ja kiroillaan lisäksi.
Ei mitenkään ystävälliseltä vaikuta matkailijan silmissä.
Tuolla systeemillä kyllä hinnoittelevat itsensä ulos turistikohteista.- vara mara
Onko Efes niin kallis? ., Otahhan yhteyttä, niin lähetään Ahvenan maan laukalle. Pahusstako sinne nennee. Kävin mä 12-7 vuotta sitten, hyvähän tuo sillon oli, jos ne määrittelee ittesä ulos, ni ok.
Ei, on mulla arkadash - kaveri. Pitäs tiedustella pelin henkee (pullon henkee)
masa - cilla85
eipä ne mun mielestä halvat hinnat suomessakaan ole esim uimahalleissa. Ja lentokentällä kusetetaan joka maassa. Tuliaiset kannattaakin ostaa ennen lentokenttää. Hyvä että ymmärrät turkin kieltä, sen verrankin että tiedät heidän kiroilleensa. Eihän sinulla sitten pitäisi olla mitään ongelmia asioiden hoitamisessa, jos kerran ymmärrät turkkia. Korjaa asennettasi, täytyyhän niiden turkissakin elää-
- vara mara
Soli, semmostahan sattuu., ja usseinkun sattuu niin sitä tottuu.
Jähytelläänhän nyt.... Exambel. Käsittääkseni sinä ite oot matkasi valinnu. Toki pitäs ne löytyä matkatiedot.
Olen minäkin käyny viime kesänä siellä Alaniassa.
Satsumalta oli Euroopan ylittävävä helle. 1 viikko ja hiki noruu kaiken aikaa, yli kolmekymmentä. Annetaanko olla.
Jää kylmä peli,
Mattti - vara mara
Huonosti huonosstij jos kaikki ei mee niiko kotona Sörnääsissä.
Meillä oli sitä peruna jauhoo. Sitä kun otti muutaman kerran veen kassa päivittäin, ni ei närästäny. Tullit han ne oli kyllä ihmeissään, että mitä helvettiä yrität shanghaijata,
Jäipähän hyvät fiilikset,
mapa - vara mara
Tainnu ukkeli pitää Alanyasta. Mamma kun kielsi.
Taisit olla vain tarkkailu asemissa.
Niinku matkastakin, ei ne usseinmiten oo just Sinua varten suunniteltuja.
Mee ja tillaa henkilökohtanen matka.
Varmaan järjestyy:)
masi- Ellit..
Alanya ja Alanya...jep.
Kuka tykkää kuka taas ei.
Me emme.
Sesongin jälkeen huomasimme huonon kohtelun (vko takaperin).
Kaikki vähän niin kuin rempallaan ,hinnat pilviä hipovia ,baarijätkät kimpussa.
Menemme lomalle ,emme baarijätkien sössötyksiä kuulemaan.
Tjären hotelli ja Opaspalvelu oli p....stä.
Matka tuli tehtyä ja seuraava lomakohde ihan muu. - cilla85
Ellit.. kirjoitti:
Alanya ja Alanya...jep.
Kuka tykkää kuka taas ei.
Me emme.
Sesongin jälkeen huomasimme huonon kohtelun (vko takaperin).
Kaikki vähän niin kuin rempallaan ,hinnat pilviä hipovia ,baarijätkät kimpussa.
Menemme lomalle ,emme baarijätkien sössötyksiä kuulemaan.
Tjären hotelli ja Opaspalvelu oli p....stä.
Matka tuli tehtyä ja seuraava lomakohde ihan muu.mitä tarkoitat huonolla kohtelulla, kertoisiko esimerkkejä? Mikä oli rempallaan, kiinnostaa tietää. Ne miehet on aina kimpussa, mutta niistä pääsee myös eroon kun pyytää jättävän rauhaan. Toivottavasti laitoitte edes palautetta tjärelle, jos opaspalvelu kusi. itselläni ei mitään pahaa sanottavaa.
- cilla85
itse olin kaverini kanssa syyskuussa samasa hotellissa cleo tacissa 1 vk. Me emme syöneet kuin viimisenä iltana hotellissa, ja juomamme ostimme kaupoista tai kävimme muualla juomassa. Mutta ajoittain istuimme myös ravintolan puolella polttamassa tupakkaa ja keskustelemassa työntekijöiden kanssa. Aina ei tarvita rahaa, vaan ihan käytöstapoja. Hotellin siivoojat aivan ihania naisia ja respan työntekijät todella mukavia ja auttoivat aina jos ongelmia tuli. Oltiin rannalla päivittäin, enkä oikein ymmärrä mitä tarkoitat likaisella rannalla, koska itse en ole ikinä sellaista kohdannut.
Ja tuo matkaa jo varatessa voi katsoa mihin aikaan lennot olisi. Hotellilla oli hyvä paikka jättää matkatavarat säilöön ja olisittehan te edes voinut kysyä hotellilta, mitä maksaa jos huoneen saisi vähän pidemmäksi aikaa. Meillä ei sitä tarvetta ollut, kun emme kuitenkaan hotellilla ollut sitä päivää ja illalla tultiin vasta takaisin. - kannattaako
Johan on äkäinen kuikuttelija tullut tälle viestiketjulle,kun mikään ei miellytä.Mitä luulet hyötyväsi jonnenjuotavasta meuhaamisesta.
- cilla85
en hyödy mitään. Ärsyttää vaan ihmiset jotka aina valittaa. Jos maa johon matkustaa ei ole samanlainen/ei löydy kaikkea mitä suomesta/ihmiset erilaisia.. niin onko pakko matkustaa. Pysyykää turvassa suomen rajojen sisäpuolella.
- etkö huomaa
cilla85 kirjoitti:
en hyödy mitään. Ärsyttää vaan ihmiset jotka aina valittaa. Jos maa johon matkustaa ei ole samanlainen/ei löydy kaikkea mitä suomesta/ihmiset erilaisia.. niin onko pakko matkustaa. Pysyykää turvassa suomen rajojen sisäpuolella.
Minä en kylläkään tällä viestiketjulla huomannut muita valitajia ,kuin sinä.Muuthan kerto asioita mitä turkissa on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164