Miten rapu-rotta ja skorpioni-apina sopivat yhteen?? Ainakin meillä on valtavasti intohimoa, ja sähköä, mustasukkaisuutta ilmassa...Minä olen nainen,(rapurotta, ja mies tuo skorppariapina. Lisäksi mun venus on kaksosissa, ja olen sekä nouseva vaaka, että kuuvaaka. Miehen nousevista merkeistä en tiedä.
Kuka osaa vastata, kiitos
1
110
Vastaukset
- jobuniekka
Kiinalaisen horoskoopin merkkien pohjalta ainakin ootte kuin luodut toisillenne. Rotta ja apina tulevat toimeen kuin Ryhmy ja Romppainen! Teillä on tod.näk hauska ja jekkuileva yhteiselämä, tunnepuolesta en osaa sanoa kauhean tarkasti mutta säkykamarissa apinan seksikkyyss kiehtoo hieman puritaanisempaa rottaa.
Rahallisestikin teidän pitäisi pärjätä. Rotta on rahatarkka ja erinomainen ansaitsija joka systemaattisesti nakertaa tietään eteenpäin uramaailmassa, apina taas kekseliäs ja älykäs rahantuloideoiden toimeenpanija.
Vähän miinusta: apinalla on taipumusta (ei välttämättä ilkeilyään vaan ihan vaan luonteensa takia) uskottomuuteen ja suhteen jatkuvuus tällaisen sattuessa yleensä riippuu rotan pitkämielisyydestä&anteeksiannosta. Lisäksi apinassa saattaa olla aika lailla valehtelijan vikaa.
Noista länsimaalaisista aurinkomerkeistä: vesimerkkejä kumpikin eli vaistomaisesti sovitte yhteen ja ymmärrätte toisianne. Tunneihmisinä teillä odottaisikin olevan intohimoa ja sähköä ilmassa; mustasukkaisuus saattaa useinkin olla aika intensiivistä nimenomaan skorpionimerkkisillä. Krapu taas on tunteellisimpia merkkejä, hellyydenkipeä ja reagoi helposti kaikenlaisiin huomautuksiin ja mielipiteisiin hyvinkin henkilökohtaisesti&loukkaantuen. Jep, tunnesakkia ootte.
Skorpionin intensiivinen, voimakas persoona kuitenkin on hyvä tuki ja partneri kravulle, joka puolestaan tuo lempeää hellyyttä ja herkkyyttä skorpionin maailmaan.
Toiv. sait näistä jotain irti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747