Valikon linlistä aukeaa sisältöä samaan ikkunaan?

tyhmeliini

Niin että voisiko tätä enää vaikeammin selittää...

Tarkoitus on luoda nettisivu jossa on ulkoasua määritelty noilla yms tageilla ja käyttää css-määrityksiä myös.

Esimerkki
##########################################################

Main Title of Web Page

content 1

content 2

Menut
HTML
CSS
JavaScript

##########################################################

Tarvitsisi siis saada nuo "menu" kohdan linkit aukeamaan "content" kohdassa. Olen plärännyt nettiä pari iltaa ja en kyllä keksi miten tuon saisi toteutettua edes jotenkin.

Olen tehnyt nettisivuja viimeksi 10-vuotta sitten ja näkyy tekniikat hieman muuttuneet matkan varrella.

3

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeksi tuollainen oli muodissa reilusti yli kymmenen vuotta sitten, kun isoisän vaari freimejä käytti. Jos todella haluat sellaista tehdä, kannattaa etsiä jokin 1990-luvun ohje freimien (frames) käytöstä. Voi toki käyttää myös iframe-elementtiä.

• Sama tyhmä

Ai sä olitkin Korpelan poika. Muistan suht hyvin sfnetin puolelta siltä ajalta kun olit tkk:lla. Silloin olit usein asia linjalla. Tiedän että tiedät mitä haluaisin, joten ei haittaa vaikka hieman ohjastaisit minua eteenpäin :)

• Yhä tyhmä

Olen todellakin 10 vuotta sitten viimeksi noita pakertanut, kuten jo kerroinkin. Jukalla oli vissiin huono päivä tai sitten pätemisen tarve...

En tiedä miski tämä saitti ei näytä noita muotoiluita tuossa alkuperäisessä viestissäni. Tarvitsisin siis oikeasti apua/esimerkkiä miten saa valikkolinkin avautumaan samalle sivulle siihen ns. päänäkymään. Vaikka jollain "href" tai jollain muulla määrittelyllä vai miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6664
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6103
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3394
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2840
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2016
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      46
      1882
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe