Luulen, että aika harva tietää, että täällä (tai netissä ylipäätään) on Etsintäkuulutus-palsta, jossa voi huhuilla kadonneiden kaveriensa perään, joten siksipä änkeydyn oman kadonneeni kanssa tällekin palstalle.
Hakusessa on siis n. viisikymppinen, erittäin charmantti ja järjettömän mukava Ilpo. Hän harrastaa moottoripyöräilyä ja on töissä atk-alalla. Oi te rakkaat Mansen asukit, vinkatkaa mulle Ilposta, jos tunnistatte hänet tästä! Kun te vuorostanne tulette ystävyyskaupunkiinne Suomen Turkuun ja törmäätte täällä siihen Elämänne Ihmiseen, lupaan toimia Amorina :)
Kuka tuntee Ilpon?
5
242
Vastaukset
- hetki lyö
2 asioista täsmäisi yhteen tietämääni Ilpoon, ikä ainakin suurin piirtein ja työ. Moottoripyöräharrastuksesta ei tietoa. Pystyisitkö kuvailemaan ulkonäköä?
Miten pukeutuu, mitlä näyttää, pituus? - m
Hmmm... pituus jotain 185-190 cm, normaalivartaloinen, harmaantuneet hiukset, oikein kivannäköinen herrasmies :) Jotenkin mulle tuli Bill Clinton mieleen, heh, mutta ei niin, että voisi sanoa hänen olevan "IHAN niinku Clinton".
Olisi aika huikeeta, jos nämäkin tiedot natsaisivat!! Vastaathan pian, olen pelkkänä korvana... tai no, silmänä.
Kiitos sulle! - hetki lyö
Pituus meni kyllä nyt liian pitkäksi eli ei tainnutkaan olla bingo, muuten kyllä voisi taas mennäkin. Väärä I tai sitten ei. Tosin kun seuraavan kerran törmään niin jos kysäsen että onko käynyt Turun suunnalla :)
Heh, en tosiaan kuule osaa sanoa tarkalleen tuota pituutta, mutta kyllä se yli 180 cm on pakko olla, koska olen itsekin pitkä :) Joo ja kysy ihmeessä, että onko hän käynyt Turussa elokuun lopulla, ja jos on, niin voit hyvin sanoa, että täällä joku kaipailee...
Kiitti sulle, oikeesti!
Kuulepas Hetki Lyö, mitä jos laittaisit mun sähköpostiini vähän enemmän tietoja siitä Ilposta, jonka sä tunnet? Olisi mukavampi jutella tällaisesta asiasta vähän privaatimmin, you see :)
minkula@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061