Kuka tuntee Ilpon?

Luulen, että aika harva tietää, että täällä (tai netissä ylipäätään) on Etsintäkuulutus-palsta, jossa voi huhuilla kadonneiden kaveriensa perään, joten siksipä änkeydyn oman kadonneeni kanssa tällekin palstalle.

Hakusessa on siis n. viisikymppinen, erittäin charmantti ja järjettömän mukava Ilpo. Hän harrastaa moottoripyöräilyä ja on töissä atk-alalla. Oi te rakkaat Mansen asukit, vinkatkaa mulle Ilposta, jos tunnistatte hänet tästä! Kun te vuorostanne tulette ystävyyskaupunkiinne Suomen Turkuun ja törmäätte täällä siihen Elämänne Ihmiseen, lupaan toimia Amorina :)

5

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetki lyö

2 asioista täsmäisi yhteen tietämääni Ilpoon, ikä ainakin suurin piirtein ja työ. Moottoripyöräharrastuksesta ei tietoa. Pystyisitkö kuvailemaan ulkonäköä?
      Miten pukeutuu, mitlä näyttää, pituus?

• m

Hmmm... pituus jotain 185-190 cm, normaalivartaloinen, harmaantuneet hiukset, oikein kivannäköinen herrasmies :) Jotenkin mulle tuli Bill Clinton mieleen, heh, mutta ei niin, että voisi sanoa hänen olevan "IHAN niinku Clinton".

Olisi aika huikeeta, jos nämäkin tiedot natsaisivat!! Vastaathan pian, olen pelkkänä korvana... tai no, silmänä.

Kiitos sulle!

• hetki lyö

Pituus meni kyllä nyt liian pitkäksi eli ei tainnutkaan olla bingo, muuten kyllä voisi taas mennäkin. Väärä I tai sitten ei. Tosin kun seuraavan kerran törmään niin jos kysäsen että onko käynyt Turun suunnalla :)

• Heh, en tosiaan kuule osaa sanoa tarkalleen tuota pituutta, mutta kyllä se yli 180 cm on pakko olla, koska olen itsekin pitkä :) Joo ja kysy ihmeessä, että onko hän käynyt Turussa elokuun lopulla, ja jos on, niin voit hyvin sanoa, että täällä joku kaipailee...

Kiitti sulle, oikeesti!

• Kuulepas Hetki Lyö, mitä jos laittaisit mun sähköpostiini vähän enemmän tietoja siitä Ilposta, jonka sä tunnet? Olisi mukavampi jutella tällaisesta asiasta vähän privaatimmin, you see :)

minkula@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe