Tarkistetaanko lasten lipun ostaneen henkilön ikää junissa?
Lasten lippu
6
629
Vastaukset
- tätäkö tarkoitat?
Toisin sanoen: Aion huijata VR:n virkailijaa, onnistuuko?
- .......
ainakin nuorisolipun haltijan tiedot tarkistetaan kun hän lippunsa näyttää.
- yhdyssanoista
En malta olla saivartelematta oikeinkirjoitusasioilla:
Lause "Tarkistetaanko lasten lipun ostaneen henkilön ikää junissa?" tarkoittaa eri asiaa kuin lause "Tarkistetaanko lastenlipun ostaneen henkilön ikää junissa?"
Ensi mainittu, jonkalaisen kysymyksen aloittaja teki, tarkoittaa "lasten lippu" erikseen kirjoitettuna sitä, että tarkistetaanko sen henkilön ikää, joka on ostanut lapsille lipun. Vastaus siihen on, että ei tarkisteta. Jos ostan esim. omille lapsilleni lipun, kukaan ei kysy minkä ikäinen itse olen.
Sille, joka kohta kommentoi tätä viestiä sanomalla, että minun kannattaisi hankkia elämä, vastaan jo valmiiksi, että tiedän huomauttamattakin, että se kannattaisi ja sama hankinta kannattaisi tehdä senkin, joka siitä huomauttelee. - mamuParta
Miten parrakkaiden mamu-lapsukaisten kohdalla se iän tarkistaminen onnistuu?
He itse sanovat olevansa lapsia. - Tärkeää
Olen kyllä täysi-ikäinen, mutta lapsen tasolla. Pääsenkö siis halvemmalla?
- Turhaaa
"Pääsenkö siis halvemmalla?"
Minne?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777