Onko kellään kokemusta kattokotilaisesta, tekee kattoremontteja.
Toimipiste on kuulemma Turun kupeessa Liedon puolella jossain Ansarintiellä.
On kuulemma hyvä ja halpa.
Katto Kotilainen
9
864
Vastaukset
- Ylpeä Lietolainen
Saanen ylpeänä korjata että Kotilainen ei ole kotoisin Liedosta.
Hän on Uudestakaupungista (Mielisairaalan vierestä) ja valitettavasti
on muuttanut Lietoon (Hävettää).
Elokuvarooli oli Iso Rölli ja siinä kun ei tarvinnut puhua, mahtoi olla Kotilaiselle
vaikeaa.
Varokaa vaan sitä kylähullua... - joulu
Tämä on kunnia loukaus . tämä kaikki on väärää tietoa ja sairasta. Ei pidä paikaanssa . joku sairas ihminen haluaa loukata kotilaistta . Pysäyttäkää tämä sairas ihminen ja nopeestti .
- seuraaja4
Ei ole sairas ihminen joka tällaista puhuu,Kotilainen itse on sairas valitettavasti.
Kiero narsisti,joka käyttää ihmisiä hyväkseen,olen itse joutunut sivusta seuraamaan,kuinka tyhjentänyt ex-vaimonsa omaisuuden,noh vankila odottaa..muttei kauan.
- Joulupukki !
Hyvää ja rauhallista joulua ja uutta vuotta 2015 ! Tiina ole kiltistti nyt !?
- Anonyymi
Jatkuva väkivalta kohdistus suku Jouluun, ihmis suhteisiin, ovat puhumattomuuden maailman mestareita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653