Kiinassa tehtyjä putkivahvistimia jotka ovat kopioita muiden tuotteista. Ovat aika halpoja esikuviinsa nähden.
Bugera BC30 -> Matchless DC-30
Bugera 1960 -> Marshall Super Lead Plexi
Bugera 1990 -> Marshall JCM 900
Bugera 333 -> Peavey XXX
Bugera 333XL -> Peavey Peavey JSX
Bugera 6260 -> Peavey 5150
Bugera 6262 -> 5150 II
Bugera Magician -> Mesa Boogie Mark IV
Bugera Trirec -> Mesa Boogie Triple Rectifier
Bugera vahvistimet
10
3995
Vastaukset
- mika2
Joo, ne ei vain taida valitettavasti olla ihan "täydellisiä" kopioita, minkä voi tietenkin hintalapustakin hoksata. Itse en Bugeroita tunne, mutta monet kehuvat niiden soundaavan ihan hyviltä, mutta kestävyydestä on tullut aika rankasti lunta tupaan. Toisaalta kotonahan kestää melkein mikä vain, mutta totisessa keikkakäytössä voi joutua lujille. Sieviähän ne ovat kuten jokainen voi todeta.
- Anonyymi
Voidaan kenties puhua "esikuvista". Soundi noissa saattaa kenties olla aika lähellä "esikuvan" soundia.
- Klooneja
Myös muutama (klooni?) lisää. En tiedä sitten mikä mahtaa olla näiden esikuva.
Bugera V5
Bugera V22
Bugera V55
Bugera BC15
Eivät ole hinnalla pilattuja ja sopii varmasti aloitteleville kitaristeille.- Transistorila
Miten niin alottelevalle sopii?
Mikään vahvistin ei määrittele käyttäjää, itse ole parikymmentä vuotta soittanut ja silti ostin Mustang 1 trankun. - Anonyymi
Transistorila kirjoitti:
Miten niin alottelevalle sopii?
Mikään vahvistin ei määrittele käyttäjää, itse ole parikymmentä vuotta soittanut ja silti ostin Mustang 1 trankun.Kenties hinta määrittää asian? Tuskin aloitteelva ostaa monen tonnin vahvistinta, tai nåh mistä minän tiedän, kenties ostavatkin.
- mievaa-ntässä
Tällaisia malleja löytyy näköjään nyt.
V5 INFINIUM
V22 INFINIUM
V55 INFINIUM
333XL INFINIUM
TRIREC INFINIUM
BC15
G5 INFINIUM
G20 INFINIUM
T5 INFINIUM
T50 INFINIUM
6262 INFINIUM
1960 INFINIUM
1990 INFINIUM
6260-212 INFINIUM
Olkoon sitten esikuvansa kopio tai klooni niin varmasti toimivia pelejä, vai ovatko?- Anonyymi
Infinium sarjalaisista on saatu poistettu ensimmäisten mallien "bugit" joten ovat ilmeisesti ihan toimivia pelejä nykyään.
- Ikäloppu_soittaja
Itselläni tuo G20 nuppi joka yllätti on äänellisesti minun soittamistani kärki päässä .
- Anonyymi
Moi!
Kertoisiko joku tietämättömälle, että mitenkäs se on noiden: Bugera INFINIUM-mallien kanssa, että voiko todellakin niiden pääteputket vaihtaa ilman biasointia, siis että hoitaako vahvarin "automaattibiasointi" sen alusta saakka? Siihen kun ei oikein tyhjentävää vastausta löydy mistään.
Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982