Hei,
Tässä kaksi ensi kertalaista egyptiin lähtijää.Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden sinne suuntavien kanssa.
Sharm el sheik,nabq bay,kukaan lähdössä marraskuun 19.pvä
6
227
Vastaukset
- Nabq Bay
Nabq bay kutsuu lokakuun lopulla, joten kirjoitan kokemuksista ennen lähtöänne.
Ihanaa kuitenkin odottaa varmaa kesäsäätä, uimista lämpimässä meressä ja hyvää ruokaa ja istuskelua oman hotellin terassilla drinkkiä siemaillen.- hansu82
Oi,kiitos paljon jo ennakkoon :) Oon lukenu täältä monenlaista kokemusta egyptistä ja välillä kävi jo mielessä lähdetäänkö ollenkaan,mutta aivan varmasti lähdetään. Mihin hotelliin menette?
- Nabq Bay
hansu82 kirjoitti:
Oi,kiitos paljon jo ennakkoon :) Oon lukenu täältä monenlaista kokemusta egyptistä ja välillä kävi jo mielessä lähdetäänkö ollenkaan,mutta aivan varmasti lähdetään. Mihin hotelliin menette?
Hotelli on Nubian Village, Finnmatkojen ohjelmassa. Egypti tosiaan jakaa mielipiteet, meillä jo kuudes kerta, ei niinkään Egyptin maan takia, vaan suht lyhyt lento ja varma aurinko, iltaisin riittää kesähepenet. Myös hotellien sijainnit yleensä meren rannalla on mieleen.
- Pelkuri
Kertokaapa, huolestuttaako levottomuudet? Minulla meinaa ajatuksissa ottaa ne välillä vallan , että tekee mieli perua koko juttu..
- Just näin
Eikös toisen maailmansodan historia ole opettanut sinua yhtään? Saksa ei miehittänyt Sveitsiä, vaikka tuskin tuo olisi paljoa pystynyt panemaan vastaan. Vaan kun Sveitsi oli rahaliikenteen keskus.
Liioin Saksa ei miehittänyt Monacoa. Kävisät kylläkin siellä vapaasti pelaamassa.
Niin se on. Turistimekat ovat kaikille egyptiläisille niin tärkeä rahasampo, että sitä ei keikuteta!
- hansu82
Huolestuttaa vähäsen,lähinnä harmittaa että jos tilanne menee vain hullummaksi niin saattaa sitten peruuntua koko matka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758