Mitkä ruoka-aineet teillä helpottavat migreeniä (jos nyt edes pystytte mitään syömään tai juomaan kohtauksen aikana)? Minulla oloa helpottavat piimä ja greippilimppari.
Migreeniä helpottavia ruoka-aineita?
3
230
Vastaukset
- Rasvastamaitoa. Vii-
liä noiden probiootti bakteereiden saannin takia:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=67 - Mandariinihiiri
Mulla auttaa mandariinit melkeimpä kaikkeen tautiin, erityisesti mandariinifanta (jota ei ikävä kyllä Suomessa myydä). C-vitamiininhan nyt ymmärtää flunssaan ja sokerin migreeniin, mutta kyllä se mandariini tuppaa olemaan ainoa kun mahataudissa sisällä pysyy. On kai sitten sopiva koostumus. Ja onhan se mandariini niin vaikee syötävä ettei siihen tautiin tarvii keskittyä :D
- Kokonaishyvinvointi
Hormonaalinen migreenini alkoi puolitoista vuotta sitten vaivaten kovana ja invalidisoivana toispuoleisena päänsärkynä pari päivää kerrallaan kahdesti kuussa. Yritin hoitaa ubikinonilla ja inkiväärillä ja ties millä, mutta mistään ei ollut kunnollista apua. Hain kesän alussa triptaanilääkkeet, jotka auttoivat, mutta jotka ovat tosi tujuja. Syyskuun alusta asti olen laihdutus- ja verensokerisyistä zoomannut ruokavaliota sellaiseksi, että vältän höttöhiilareita, mutta syön paljon kasviksia (vars. vihreät, mm. kaalit), vähärasvaista proteiinia ja hyviä rasvoja (avokado, pähkinät, siemenet, 2 hyvälaatuista EPA & DHA -kalaöljykapselia päivässä), syön tai juon myös rasvattomia maitotuotteita. Lisäksi olen lisännyt huomattavasti liikuntaa. Kas kummaa: migreeniä ei ole tullut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717