MINECRAFT KUVAUS SERVU HAMACHI 1 PELAAJA MUKAA !!!!

supernakkimies12

moi haluaisin minecraft kuvaus servuun kaverin ja skype pitää olla ja kuvauksen hoidan ite saat itsekin kuvata jos haluat hamachi ipn kerron skypessä skype nimi on supernakkimies12 hei hei =)

12

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toistaiseksi nimetön

Vieläkös on haku auki? minkä ikästä haet oon16, ja millasella tyylillä aattelit vetää? Ihan perus talo maan päälle vai oikee adventurer - elämää ? Käytän Skypeä ja hamachia servullani, mutta koneen teho ei riitä likimainkaan kuvaamiseen.Onkos sulla JunttiTube kanava?

• killerman121"

Voisin kyllä alkaa kuvata mutta en voi itse pyörittää olen 13 v skype on jokurandom11

• supernakkimies12

tulkaa mukaa jos kiinnostaa mutta voin kuvata vasta joskus 1-2 viikkooo nii sit vois kuvata =D ja vaik iha perus survii

• supernakkimies12

mä oon 10v D=

• nikotiini1

olisko tarjous voimassa oon 16 vuotta ja en tykkee ennää pelata yksin

• Aleksi2005

tuu pelaa mun kaa jos on tylsää plata yksi terveisin allu2005

• Aleksi2005

tuu pelaa mun kaa mä teen ihan mitä tahansa bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide

• supernakkimies12

No Totta Kai =D Sori ku En oo Katellu Tänne Ny Vähää Aikaa Ni Siks En oo Vastaillu Aleksi2005 Ja Muut

• supernakkimies12
        supernakkimies12 kirjoitti:

No Totta Kai =D Sori ku En oo Katellu Tänne Ny Vähää Aikaa Ni Siks En oo Vastaillu Aleksi2005 Ja Muut

Siis Onko Sun SKYPE allu2005 Aleksi2005

• slaughter1

Onko haku vielä käynnissä?? Jos on niin olisko mahollisuutta päästä pelaamaan ku noissa Aurinkomaassa ja muissa on kaiken maailman pluginit. Esim. Hakkaa coalii katosta sieltä putoo cobble niskaan, Dirtti putoo Cobble putoo ja niin eespäin. Skype on ...Kohta... Ja nimeksi tulee sama ku mines eli Slaughter 312

• WTF /\

Lisäystä Skypen hankinnassa menee pitempään ja nimi on vielä häm,ärän peitossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      170
      5425
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      160
      1297
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      22
      1048
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe