Lähdin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi tosiaan sen takia kun sain päivähoidossa adressin käteen, missä kerrottiin tulevista säästösuunnitelmista koskien lapsia.Jos säästöt toteutuvat niin ryhmäkoot kasvavat ja pahimmissa skenaarioissa, mitä olen hoitajilta kuullut niin voi hyvin toteutua sellainen ryhmäkoko , kun 15 lasta ja yksi hoitaja. Jep, jep!!
Minun piti löytää ratkaisu asiaan että päivähoidosta ei tarvitse säästää ja tässä se on.
http://www.leikkainen.com/blogi.html
Vantaan päivähoidon säästösuunnitelmat!
2
214
Vastaukset
- 7=1
hyvin hän se voi toteutua :)..ryhmässä 15 lasta joissa osa osapäiväisiä ja osalla vapaa päiviä.näin saadaan siis minimoitua henkilöstön määrä.EI SIIS MITÄÄN UUTTA AURINGON ALLA ;)
Säästöjen toivossahan ne noita tekee. Laskua maksetaan sitten tulevaisuudessa. Syrjäytyneisyyden, masennuksen takia. Lapsi tarvitsee huomiota ja yks hoitaja/sijainen ei pysty kaikille sitä antamaan.
Pihalla ollessa karkailut lisääntyy ja siinä sitten etsitään 3-vuotiasta kissojen ja koirien kanssa. Ketäs tästä koko episodista sitten syytetään? No päiväkotia tietenkin. Vaikka syy on tämän hetkisessä kaupunginvaltuustossa jossa valtaa pitää SDP ja kokoomus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164