Olen tilaamassa itselleni kotikäyttöön yksi vaihe geelit ja uunin.
UV-valo uunin turvallisuus säännöllisesti käytettynä arveluttaa ja olen yrittänyt etsiä LED-valo uuneja. eBaysta jne niitä löytyy, mutta teho.... ja hinta :/ Onko LED uuninkin oltava 36W kuivattaakseen geelit vai riittääkö 12W?
UV uuneista on ollut paljon kommentointia ettei kannata ostaa alle 36W tehoista tai geelit eivät kuiva kunnolla. Onko kokemuksia Rion 15W uuneista, kovettuuko geelit?
Tarkoituksena minulla on lähinnä geelata omaa kynttä, tippejä tai rakennettua käytän vain jos joku omista kynsistä murtuu/katkeaa lyhyeksi.
Kaikki kokemukset uunien tehoista, UV tai LED olisivat tervetulleita!
UV vs LED uuni
Kynsikäs
1
2874
Vastaukset
- 6+16
Led uunissa on se huono puoli, että kuivattaa vaan led-geelit. Markkinoilla on paljon myös uunia, jossa on molemmat polttimot. Itsellä käytössä kaksi kappaletta 36W uuneja ja hyvin pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653