Mulla on toho kylkeen ilmestyny semmone kutiava patti. Siin keskellä on valkoinen turvonnut bluntti ja ympäriltä se on punainen, iso ja soikean muotoinen.
Se oli illalla täs ilmestyny aamul sitä ei viel ainakaa näkyny..
Oon 11 v tyttö. Pelottaa hirveesti jos se on punkki:((
Onko mulla punkin purema auta!!:((
3
242
Vastaukset
- jos...
se punkki olis niin se olis siinä vieläkin.Eikä ne punkin taudit joka puremasta tartu.Jokuhan siihen on purrut.Yleensä pinet hyönteispuremat paranee itsekseen mutta jos ei niin apteekista saa hoitavia voiteita.Jos se alkaa kovasti laajenemaan niin sittenpitää mennä lääkäriin.Pelätä ei kannata kyllä se paranee
- ----------
Ei ole punkin purema.
Se näkyisi myöhemmin iholla vaaleana renkaana. - Pive
Ei kannata pelätä, sen huomaa vasta noin vuorokauden kuluttua kun se alkaa kutiamaan. Se on kuin pieni ruskehtava näppy, sormella koskettaessa kumimainen periksi antava siinä paukaman keskellä. Ostat pienet pinsetit ellei sinulla jo ole niitä ja otat puristus otteen siitä ötökästä, toista kättä apuna käyttäen rauhallisesti kiertäen ympäri .kynsiä ei kannata käyttää. Jos tekee kipeetä otettaessa siitä ötökästä puristus otetta silloin se on näppy tai nahka jäänyt väliin .
Itselläni ollut kolme kertaa punkki ja ei ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727