Moi!
Siis, haluaisin netin puhelimeen ja olen menossa sellaisen hankkimaan lähi aikoina, mutt aattelin kysyä ensin pari asiaa. Ekaks vaikka, et kun haluu netin puhelimeen niin siinähän täytyy vaihtaa liittymä, ja mulla on saldoraja nii pysyyks se saldo silti vaikka liittymän vaihtaa? Vai taytyykö se vali siihen uuteen liittymään kans? Ja paljon toi netti puhelimassa maksaa? Ja mulla on saunalahti niin muunnetaanko sitä liittymää vaan, vai kokonaan uusi sim-kortti?
paljon kysymyksiä :D tiedän,
kiitti jos vastaatte!
Netti puhelimeen
APUA!
3
693
Vastaukset
- yxkaks
Jos vaihdat saunalahden sisällä liittymää toiseen, ei tarvita uutta korttia. Saldoraja taitaa pitää lisätä uuteen liittymän, se ei mielestäni siirry automaattisesti vanhasta uuteen. Halvin netti taitaa olla 4,90. Katsoppa saunalahden sivuja, siitä näkee.
Ja netin nopeudeksi kannattaa ottaa vähintään 1 mbit/s. Tällöin netin selailu on nopeampaa ja mukavampaa.
- APUA!
okei kiitti :)
http://saunalahti.fi/gsm/tikkapaketti.php
tälläistä ajattelin, onko se hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747