täs olis tällänen hervoton kysymys:
jos olisit ollu isildur,ja elrond olis vieny sut tuomiovuorelle ja käskeny sun heittää sormus tuleen,olisitko tehny sen?perustele vastaus =)
heittääkö vai eikö?
6
684
Vastaukset
- Pippin
Kukaan ei voi määritellä mielensä vahvuutta, ennen kuin se joutuu koetuxelle... Mä veikkaisin, et oisi tiputtanu sen, mut sekin oli vaan veikkaus... Oisin ehkä pudottanu six, et Elrond oli kuitenkin tosi ylhäistä sukujuurta...
- just me...
ois se sormus lentäny laavaan jos mä oisin ollu isildur... mut on se aika mahotonta tietää kun sil sormuksella oli kuitenkin oma tahto eikä sitä oo olemas et vois testata.;)
- LOTR
niinhän se taitaa olla.tuli taas tällänen tuulesta temmattu kyssäri mieleen ja se oli pakko tänne laittaa! :D
- Dora
Kyllähän mää oisin HALUNNU sen heittää sinne... Mutta en tajua, miksi Elrond ei vaikka pakottanu Isilduria jotenki heittämään sitä sinne Tuomiovuoreen... Ihan tyhmää... No Isildur oliki vaan ihminen, eikä se ollu yhtä vahva mieleltään, ku Frodo. Mitähän mää taas täsä höpöttelen. Ihan turhia juttuja.
- J-P
pilkunviilaamiseks mut ei Frodokaan sitä heittänyt sinne laavaan. Klonkku sen sinne sitten viskas ittensä kanssa. Ja mitä kysymykseen tulee niin en todellakaan osaa sanoo et olisinko tiputtanut sen sormuksen sinne. Luultavasti kyllä mut en oo varma
- ZeGGara
Olisin..en mä sillä mitään olis tehny en mä niin ahne ole kun olen kuitenkin sellanen pelkuri.kun mut oltas viety vuorelle niin pikkupelottelunjälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530