Minun suosikkini on Jonna I,mutta en osaa sanoa miksi. Voi olla paljon mahdollista,että on samanlainen ihminen kuin minä.Mut kertokaapa omia mielipiteitä :)
Kuka on suosikki asukkaasi talossa?
13
148
Vastaukset
- ....................
Oletpas sinä sitten aika läyhääjä, jos Jonnia muistutat.
Vai menetkö aina sokkona enemmistön mukana ?- totuus
suurinosa ihmisistä puhuu joskus elämänsä aikana paskaa,enkä usko että sinäkään olet ihan täydellinen ihminen mietippä ensin itse oletko koskaan puhunut paskaa ja tuu sitte sanoo
- ....................
totuus kirjoitti:
suurinosa ihmisistä puhuu joskus elämänsä aikana paskaa,enkä usko että sinäkään olet ihan täydellinen ihminen mietippä ensin itse oletko koskaan puhunut paskaa ja tuu sitte sanoo
Justhan sanoin !
Etkö ymmärtänyt?
- 12+9
Joka vuosi on suosikki ollut, mut nyt ei ole vieläkään löytynyt. Sebastian oli viime vuonna.
- dfser564
Toivottavasti seurasit ke 10.10 teijan ja Jonni I:n juonittelua, jossa he miettivät kenelle annetaan lisä-äänet. Oletko samaa mieltä Teijan valinnoista, kuten Jonni I?
- 1+7
Juonittelu on luvallista.
- Vaan ei, jos
1+7 kirjoitti:
Juonittelu on luvallista.
haluaa pysyä talossa.
- iinesini
Suosikkini on Johanna.
- Suosikkini on
Markus, vaikka onkin Tean puoliso. Inhokeista taas on mukavampi puhua, ja ne ovat
Teija
Tea
Jonna I
Jonna A
Tommi - ....
Markus, voittajasuosikki
Tomi , sympaattinen
Tea , tosi viihdyttävä vaikka onkin harmi vaan nyt menny läyhäysjengiin
Katariina, kaikessa omituisuudessaan jotenkin hauska:D
Vielä vähän aikaa sitten Johanna oli ehdoton suosikki ja äänestinkin häntä silloin kun Sarah tippu, mutta eilisten bileiden jälkeen meni kyllä inhokkilistalle, oli jotenkin niin vastenmielistä käytöstä! :( ( voi kuitenkin olla että muutaman päivän päästä se eilinen unohtuu ja Johanna taas ponkasee suosikiksi)
Samoin Jonna A oli suosikki, mutta tänää puhui niin ilkeesti Tomista ja muutenkin alkanut puhumaan pahaa, joten inhokiksi myös :( - Uputupuna
Joka vuosi on käynyt niin että viihteentuojat äänestetään pois ja loppu kuukausi onkin sitten hiljaa myhäilyä ja istumista.
Pelkään pahoin että sama toistuu tälläkin kaudella, mikä ihme se on että ei tahdota viihdettä vaan tapetteja?- 17+17
Samaa kyselen minäkin...
- oueje
suosikki lemppari pempparini on !!!== dino kunkku bileis???ei sitten ykshailee (=haaaahaaaa
Tunnelmalliset polttarit
17 17
12.10.2012 18:40
0
Sulje
Samaa kyselen minäkin...Joka vuosi on käynyt niin että viihteentuojat äänestetään pois ja loppu kuukausi onkin sitten hiljaa myhäilyä ja istumista.
Pelkään pahoin että sama toistuu tälläkin kaudella, mikä ihme se on että ei tahdota viihdettä vaan tapetteja?
VASTAA
Jaa viesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840