Hei. Olen muuttamassa Hollantiin tammikuussa 2013 Pohjois-Suomesta. Tavaraa ei ole todellakaan paljoa, yritän myydä isommat huonekaluni pois ennen muuttoa. Mitään vinkkejä mistä saada edullinen kuljetus? Tai ketään joka sattuis muuttamaan samoihin aikoihin? Olen jo kysellyt tarjouksia muuttofirmoilta, mutta summat on IHAN naurettavia, yksi mm. pyytää 5500 euroa, ja tuo summa ei edes sisältänyt veroja.
Muutto Hollantiin.
4
307
Vastaukset
- voiherrajestas
Matkaa on 2,575 kilometriä. Millaisella taskurahalla ajattelit saada muuttosi aikaiseksi? Voit tietysti itse kuljettaa tavarasi pakulla ;) On se ihme kun ette aasit tajua että tavaran liikuttaminen maksaa paljon rahaa, meni se sitten laivalla tai kuorma-autolla. Ei se ole mitään nappikauppaa.
- ParrotGirl
Voi kiitos tästä hyvin tyhjentävästä vastauksesta. Ja ihan kilometritkin jaksoit laskea.....
- vaihtoehtona
Moi. Mihin päin hollantia olet muuttamassa? voisin jollakin hintaa lähteä, oma pakettiauto löytyy...
muutto@live.fi - säästöporsas
Ostat suomesta halvan pakun röttelön, ja ajelet itse.. Siinä sitten säästät rahaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820