Naisten isokokoiset mp-asut?

Newbie

Mistähän mahtaisi löytyä siis isokokoisia naisten pyöräasuja? Itse en tosiaankaan ole sieltä laihemmasta päästä, joten pyöräliikkeistä joissa olen käynyt niin ei ole toivoakaan naisten puolella löytää oikean kokoista asua....

Haluaisin oikeita vinkkejä asuista enkä tyyliin "laihduta" -kiitos!

Mietin vain, että on paljon isokokoisia esim. HD -äijiä niin kaippa nekin jostain pyörävaatteensa löytää vai teettääkö ne :D

Oukei, mut jos joku viittii vilaista asiaa niin kiitos!!

9

8026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxl

Laihduta, läski!

• bikerbabe

mä mietin ihan samaa...mutta huomasin että housuja saa isonnettua vähän ku ottaa vuoren pois(siis se irtovuori) ja mulle mahtu hyvin koko 44 vaikka ei se normisti mahdu.

• karpalo
        bikerbabe kirjoitti:

mä mietin ihan samaa...mutta huomasin että housuja saa isonnettua vähän ku ottaa vuoren pois(siis se irtovuori) ja mulle mahtu hyvin koko 44 vaikka ei se normisti mahdu.

Olisiko seuraavista linkeistä apua?

http://www.hanx.fi (tekee asuja mittatilaustyönä)
        http://www.signalpack.com/reg/shp/media/cat.php3?idCat=79 (kokoja -> 56)

Kysynpä muuten samantien neuvoa teiltä kokeneemmilta :) Millaisia asioita kannattaisi ottaa huomioon moottoripyöräasua (kengät, takki, housut, hanskat) hankkiessa? Ensimmäinen pyörä on haussa ja tietysti varusteet siinä sivussa, en vain oikein tiedä että millaisia asioita pitäisi ottaa huomioon varusteiden suhteen.

• pro biker
        karpalo kirjoitti:

Olisiko seuraavista linkeistä apua?

http://www.hanx.fi (tekee asuja mittatilaustyönä)
        http://www.signalpack.com/reg/shp/media/cat.php3?idCat=79 (kokoja -> 56)

Kysynpä muuten samantien neuvoa teiltä kokeneemmilta :) Millaisia asioita kannattaisi ottaa huomioon moottoripyöräasua (kengät, takki, housut, hanskat) hankkiessa? Ensimmäinen pyörä on haussa ja tietysti varusteet siinä sivussa, en vain oikein tiedä että millaisia asioita pitäisi ottaa huomioon varusteiden suhteen.

Kannattaa hankkia joku näistä:

-nahkapuku
        -nahkatakki nahkahousut
        -nahkatakki nahkahenkselihaalarit

• karpalo
        pro biker kirjoitti:

Kannattaa hankkia joku näistä:

-nahkapuku
        -nahkatakki nahkahousut
        -nahkatakki nahkahenkselihaalarit

Mitä käytännön eroa noissa on, muuta kuin ulkonäkö ja hinta?

• maarit

Itselläni on IXS:n takki kokoa D XXL ja housut D XL, normaalimitoilla olen kai yläosasta 46-48 ja alaosasta 42-44. IXSiä myy pääkaupunkiseudulla ainakin Frank Nyman Kauniaisissa.

Jos olet sattumalta pitkähkö, niin kokeilepa myös miesten asuja. Itse käytin aikaisemmin mm. mieheni housuja kokoa 50, olen noin 170 cm pitkä.

• Rekki

Ixiä löytynee myös Teollisuuskadun All Rightistä Helsingistä

• Rinsessa

Mulla on viime kesänä ostettu kotimainen Hanxin 3xl:n takki joutavana. Itse kutistuin reilusti takin ostamisen jälkeen. Siisti takki.

• Anonyymi

Itselleni en löydä mistään tarpeeksi leveitä ja lyhyitä housuja. Kun pituuttaa on vaan 155cm niin kaikki jousut on liian pitkiä tai ottaa lantosta kiinni. Ja budjettikin on aika pieni sellanen 200€ on raja.

Että osaisiko kukaan auttaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5870
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5373
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3054
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2143
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1666
    Aihe