Jyväskylässä Seppälän Prisma, Garmin 2200, 69 €, jäljellä 4 kpl
Hyvä 3,5 '' näytöllä; näyttää nopeusrajoitukset, joita voi itse muokata; suunnitellut matkat, reittipisteeksi voit asettaa esim uuden kameratolpan...
Navigaattorien alennusmyynti
5
221
Vastaukset
- sesiitäjoo.
Älä rupee mua opettamaan, mä oon merkannu noita kameratolppia jo vuosia mun Garminiin. Painaa vaan nappia kun ollaan kohalla.
- Matliz
Joo, mutta Matkasuunnitelma myös kertoo, että lähestyt etappipistettä (, joka voi olla myös kameratolppa). Matkasuunnitelma löytyy, kun painat aloitusnäytössä nappia "Minne?".
Verkkokaupassa ko. navi maksaa 85 € (jäljellä 1 kpl 25.10.12).
- Joopa joo
Missähän navissa ne nopeusrajoitukset on ajantasalla...
Ja tomtomissakaan niitä ei pysty pätkimään oikeisiin paikkoihin. - G-Mainosmies
Kun kerrat ryhdyit mainostamaan: Onhan tuossa myös muistikorttipaikka, jotta saan oman kartan laitteeseen... Paljonko ne muuten maksoi mainostamisesta? Et kai vaan ilmaiseksi...?
- autnet
ootko Jyväskylän Seppälän Prismassa hommissa,vai miksi mainostat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777