Kyseessä 1100 nelipyttyinen kaasarikone, putket mallia 4-2, alkukäyrien alaosassa (siis maata lähinnä oleva paikka) ennen kuin putket tulee yhteen, yksi on osunut voimalla kiveen ja putki on lommossa ehkä noin vajaa puolet läpimitastaan. Kone käy ja kukkuu hienosti mutta ylemmillä kierroksilla vedättäessä nykii, voisiko tuo lommo aiheuttaa moista?
pakoputken lommon merkitys koneelle
2
212
Vastaukset
- Remottia tiedossa
Ei pitäisi johtua nykiminen tuosta. Mutta yhden putken kuristaminen aiheuttaa tehonlaskua ja saattaa konekin täristää kun kaikki pytyt ei käy samalla teholla. Nykiminen johtuu joko kipinästä tai polttoaineen saannista. Sytytyskatkot on sellaisia nopeita ja teräviä katkoksia vedossa. Pitää tarkastaa tulpat ja yleensäkin koko sytytysjäörjestelmä. Polttoaineen saantivaikeudet on yleensä pidempiä katkoksia. Kaasarit vaan levälle ja suuttimien rassausta ja kanavien puhdistusta.
- pikkuputki
Kyllähän toi "kuristus" tuntuu tehojen yläpäässä jonkin verran, mutta jos muut säädöt on kohdillaan niin ei sen pitäisi nykimistä tehdä vaan jonkinlaista tukkoisuutta hieman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697