Haluaisin oppia jousiammuntaa, missä sitä voi oppia ja tarvitseeko oman jousen alulsi? Jos löytyy jotaki tietoo voi myös laittaa mun mailiin: lady5fox5@gmail.com
Jousiammunan alkeet. Missä?
5
457
Vastaukset
- Jousimies Mika K
www.sjal.fi
Sieltä löytyy lista Suomen jousiammuntaseuroista, etsi itseäsi lähin ja ota yhteyttä. =) - Pohjantila
Pohjantilalla (Loimaa) on kesällä useampi jousiammunta- ja jousentekokurssi myös. Käypä tutustumassa www.pohjantila.fi ja sieltä teemaleirit
Terveisin Minna / Leirit & Juhlat Pohjantila Oy - robinhood2
hei kiitti tosta linkistä ku mä oon just ettiny jotai leirii tai muuta jousiammuntajuttuu nuorille!! jee :))
- Pohjantila
Pohjantilan jousenvalmistusleirillä on vielä tilaa 8:lle osallistujalle. Leiri järjestetään 23.-25.8, ilmoittautuminen päättyy 25.7. Nyt imoittaumumaan että mahdut mukaan!
Leirillä on todella hyvä ja sillä on erittäin asiantunteva vetäjä Markku Loimuluonnosta. Rakennettava jousi jää omaksi, ja sillä on hyvä jatkaa jousiammuntaharrastusta jatkossakin. Jousen materiaalimaksu, majoitukset, ateriat, sauna kuuluvat leirin hintaan (240€ / leiri). Suosittelen!!
Lisätietoa www.pohjantila.fi, ja ilmoittautumiset info@pohjantila.fi - 13v
Ei tarvitse alussa olla omaa jousta, kursseja tuossa olikin jo esiteltynä.
Ja jos et täydellisyyteen pyri, voi ammunnan aloittaa ihan omissa oloissa. Silloin tokitarvitsee oman pyssyn.
Näin itse tein, en ole millään kurssilla käynyt ja hyvin olen kaiken oppinut, mitä muut kursseilla käyneet ovat oppineet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747