Nyt kaikki ulois koloistaan koska 27.10 on party time.Ajankohta on klo 17.00 mutta saa aikasemminkin tulla,koska pihalla voi nauttia omenoita.Paikka on Jyväskylän Hong Kong City.Ilmottautua voi minulle tai MrV:eelle .Löydät minut useimmiten Jyväskylä sätistä.Asu ei ole pakollinen mutta vaatteet olisi hyvä olla.
Halloween-miitti
2
232
Vastaukset
Otetaampas uusiks...
Siis mun nikki on V
Noit ilmottautumisiin vois viimeistään 23.10 vaikka laittaa tänne tai sit jommalle kummalle,,,
Paikkana kun on ruokaravintola, niin ruualle hintaa kertyy 15€/hlö (normihinnoilla noin 20-25€)
Juomat sit siihen päälle,,,
Omat juomat jätetään sit kotiin kiitos.
Mitteehän muuta,,,Oon ilmeisestikkin hiukan pakotettu tulemaan...täytyy vaan siepata junnulle hoitaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787