Tervehdys!
Ongelmaa Astron kanssa.
Pyöräytin paskaringin ja ohjaus muuttu TODELLA jäykäksi!
Remmi kyllä pyörii,mut vissiinkään ohjaustehostin systeemi ei kuitenkaan mukana.
Hiukan nyt remmi vinkuu,mutta ei pahasti silti!:(
Ajella en viitsi,koska tarvii voimaa älyttömästi,jotta kääntyy..
Ei hyvä.
Iskaritkin on ihan loppu testien perusteella,voisko siinä olla jotain syytä käytökseen??
Elämäni ensimmäinen Jenkki kyseessä.
Koneena v6 4,3 th700 loota.
Mitähän osia kannattaa vaihtaa ja mistä ostaa??
Halvimmat iskarit mistä??
Chevrolet Astro ohjaus
4
208
Vastaukset
- 19
Oot varmaan katsonu, että on tehostajan nestettä riittävästi?
Ettei pumppu pyöri tyhjää, tai sitten on jo pyörinyt ja leikannut kiinni. on siellä nestettä max rajaan asti..
ja remmikin vissiin ihan ok kuntoinen!
se tehostin ei kai pyöri ollenkaan..?
mut silti remmi pyörii- 12
No sitten on tehostimen pumppu tullut tiensä päähän. Laakerit menneet tms.
Mikäli ei itse ymmärrä autoista noita asioita, niin kannattaa varmaan vierailla jollain korjaamolla.
Osia saa edullisesti rockautolta jenkeistä. - astro mies
ota se hihna pois paikoiltaan ja kokeile ohjaustehostimen pyörä liikkuu ees ja takas....mulla tuli sama vika niin otin hihnan pois niin oh tehostimen hihna pyörä liikku sisään ja ulos jonkun verran ja siinä mulla oli se vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644212Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840