Hei, Olen vahvistanut omalta osaltani lähteväni 8.11 kyseiselle matkalle. Olen lähdössä yksin ja nainen. Onko muita sinne lähteviä tällä palstalla? Olisi kiva kuulla miten aioitte paketteja ottaa, sillä itse haluaisin käydä yhtenä päivänä Venetsiassa oma toimisesti ja kiinnostunut kuulemaan olisiko muita samalla ajatuksella lähteviä?
NaturaMedin matkalle Gardajärvelle
3
215
Vastaukset
Olen myös lähdössä gardajärven matkalle 8.11.Lähden
kaverini kanssa jolla vähän parempi tuo kielitaito(itsellä
sana huono kuvannee parhaiten omaani)silti lähden avoimin mielin.Kannattaisi lukea muiden matkakertomuksia niin huomaat etteivät pharman retkioppaiden tarjoamat retket ole edullisia kaukana siitä,mutta itsehän sen voi päättää mihin haluaa rahansa siojoittaa:Mutta aina ei kannata uskoa retkien järjestäjiäkään hehän tekevät bisnestä,siis kannattaa ottaa selvää omatoimisista retkistä niin huomaat kyllä hintaeron.että nähdään t:kari.(wiiru2)- nautinto6
totta on jos ei laadusta ja helppoudesta piittaa, puhumattakaan ihanista uusista tuttavuuksista, olin 18.10 ja pelkkää hyvää koko matka ja RETKET
- Itä-Suomi
Täältä Itä-Suomesta lähden 8.11 gardajärven maisemia ihailemaan. Toivottavasti tulee mukava reissu ja retkille meinaan osallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1684377Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862