Löytyiskö vastottain olleita kyseisessä hotellissa. Tuli varattua tammikuuksi ja alko arveluttaa onko hotelli ok? 2 kertaa oltu falcon hillsissä ja se on ihan hyvä hotelli. Lähinnä kiinnostais siivous ja miten all inclusive ruoka ja juoma?
Kiroseiz Parkland-finnmatkat
3
198
Vastaukset
- taas matkaan
Hyvä hotelli on, olemme olleet monesti, viime talvena viimeksi. Nyt vuorostaan meillä varattu matka Falcon Hillsiin, jossa ei olla ennen käyty. Molemmilla rannoilla on myös ravintolat, joissa tarjotaan lounasta, hyvät ovat sapuskat olleet ja valinnan varaa löytyy ruokapuolella, juotavaa saapi klo 10 eteen päin. Mukava henkilökunta ja siisti hotelli. Onko Falconissa millainen tuo all inc. entäpä rannat?
- jukku121
Ruoka oli ihan hyvää, tosin olisi saanut olla monipuolisempaa.Illalla paistoivat grillissä kanaa ja lihaa ne oli tosi hyviä. Juoma tarjoilu 12-23, pelasi hyvin. Kävimme vain yhdellä rannalla siellä ei ollut ravintoloita. Muistaakseni 3 rantaa oli käytössä. Olimme enemmän altaalla kun se tarjoilu pelasi niin hyvin. Rauhallinen pieni hotelli jäi hyvät muistot. Kiitos nopeasta vastauksesta.
- egyptiin marraskuus
Hotellissa olen ollut 2 kertaa, silloin kun oli nimellä Three Corners Kiroseiz ja hotelli oli aivan mahtava. Ruoat todella hyviä, uima-allas alueet kivoja, ja viimeisellä kerralla sinne oli tullut vesiliukumäkialue. Huoneet oli tosi hyviä. Ekalla kerralla meillä oli 3h keittiö, ja toisella kerralla yksiö. Suosittelen hotellia lämpimästi, myös juniorit tykkäsivät kovasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748