Hei!
Olisin halunnut kysyä,että minkä nimisiä homeopatialääkkeitä olette saaneet paniikkihäiriöönne ja josta olette saaneet apua?
Onko ensin aloitettu pienellä potenssilla ja sitten joskus myöhemmin suuremmalla?
Miten olette lääkettä ottaneet?
Itselläni joskus paniikkihäiriön alkuaikoina,otin aina silloin kun kohtaus tuli ja ei mennyt kauankaan kun olin taas normaali,mutta olen kuullut sellaisestakin ottotavasta,että on otettu juuri ennen nukkumaanmenoa kolmena yönä peräkkäin ja sit on pidetty n.viikon tauko ja sit taas uudestaan.
Minulla on Phosporys C6,ellen nyt väärin muista ja haluaisin sitä suurentaa tai vaihtaa toiseen.
Ai niin,miten olette paniikkihäiriöisinä päässeet homeopatian luokse?
Onko joku kaveri tuonut teidät vai miten?
Haluaisin mennä äitini kanssa,mutta kun hän ei homeopatiasta oikein usko. :(
Vai voikohan sitä sähköpostitse "käydä"?
Homeopatia ja paniikkihäiriö
1
911
Vastaukset
- turha homma
Jos haluat rehellisen mielipiteen, niin homeopaattisten valmisteiden ei ole osoitettu olevan vaikuttava hoito paniikkihäiriöön tai muihinkaan mielenterveysongelmiin. Äitisi on tässä oikeassa.
Homeopatiassa on kahta ansaintalogiikkaa. Toiset ovat jyrkästi sitä mieltä, että sinua pitää haastatella kauan ja hartaasti ja ymmärtää ja lässyttää. Sen jälkeen sinulle voi myydä sokeria.
Toiset taas myyvät sinulle samaa sokeria ilman mitään käymisiä tai keskusteluja tai yksilöllisyyslätinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061