Ei nyt ihan oikea palsta mutta. Minulla on Lumia 800 ja joskus tulee tekstiviesti ja lähettäjänä lukee iphone5. Saman lähettäjän viestejä on on tullut myös edelliseen kännykkääni.
Mitähän nämä kyseisey viestit on?
Eilen tuli yksi viesti ja lähettäjänä iphone5 ja viestissä luki vain että: viel
Ei näitä kovin usein tule mutta kummastuttaa?
Viestin lähettäjä Iphone5 ?
11
227
Vastaukset
- Lumia 610
Minulle tuli myös eilen samanlainen viesti.
Ihmettelin suuresti! - arvelija.
Siri varmaan päissään lähettelee...............
- Sama juttu
Minulle tuli myös aivan samanlainen "Viel-viesti" perjantaina.
- KP
Hei,
mielenkiintoista kuulla, etten ole ainoa. Kyse ei ole puhelimesta, sillä mulla on vanhempi nokian kosketusnäyttöpuhelin ja sama viesti tuli 20.10.2012. Tänään sain viestin "suorita" numerosta 173331. Onko kokemuksia??
Aloin lisäksi vasta viime puhelinlaskussa kiinnittämään huomiota epämääräisiin palvelumaksuihin (2,-), joita on tullut useita kertoja kuukaudessa useamman kuukauden ajan. Herää kysymys, liittyvätkö nämä viestit ja laskutus toisiinsa? - 173331
googlaa numero 173331
Itselle tuli aikoinaan samanlaisia viestejä, ekaksi yksi ja sen jälkeen kuukausittain lisää eli lopuksi 4 peräkkäin ennekun tarkistin laskun. Laskua oli kertynyt siihen mennessää 125e ja laitoin viestin virolaiselle välittäjälle ja he katkaisivat ettei enään tullut kyseisiä viestejä. He neuvoivat lähettämään heille summan ja 3kk kuluttua Saunalhti hyvitti summan laskussani. Nyt itselle alkoi taas tulla ja luulin että se johtui operaattorin vaihdosta, mutta näköjään muutkin ovat saaneet. Pitää kait taas sulkea palvelutekstiviestit niin ei tule laskua, mutta kun tarvii joskus numero tiedustelua niin en haluaisi. Täytyy huomenna kysyä DNA.:ta, että miksi ne taas alkoi..
- .qe
olen saanut myös tuollaisen viestin. 18.10 tuli tuollainen viesti "viel" ja sitten myös toinen outo on että saan jatkuvasti outoja viestejä "voita uusi iphone5" numerosta 173331 joskus jopa keskellä yötä
- xxx
Juuh.. 173331
iPhoone viestiä pukkaa taas
Tuli pari päivää sitten - minkälainen lasku
näistä viesteistä mahtaa olla puhelinlaskuissa?
- Rustam Kirilenko
joskus tulee numerosta 17331 ja 17445 mulle "hoonolla soomella" kirjoitettuja viestejä "osallistua iphone5 kilpailua" ja linkki josta sinne pääsisi, numeroni on vieläpä salainen, joten miten ihmeessä? ei millään translator suomea puhuvilla mainosboteilla pitäisi olla numeroani, laskussa on outoja palvelumaksuja. puhelimeni on vanhempi nokia ja palveluntarjoajani on ulkomainen liittymä (TeleRus), voiko olla että ehkä se on antanut tietoni mainostajaille? haluaisin kovasti päästä eroon epämääräisitä viesteistä1! ja äitini oli kanssa huolissaan kun hänelle tuli outoja viestejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061