Talvi tulee ilmat viilenee, mutta linssin kautta pitäisi päästä luontoa havainnoimaan..Hyviä pientä pakkastakin kestäviä digikameroita?
Millaisissa hintaluokissa pyöritään?
säänkestävä kamera
3
319
Vastaukset
- OLyisti
Pokkaripuolella tämä:
Olympus Tough TG-1 iHS ( n 390 €), kestää -10 C.
Järkkäreistä Pentax K-5 tai K-30 ( tässä hintaluokassa ei Canonilta/Nikonilta löydy vastaavaa)- pakkasäijä
Ha. Jokainen nykyaikainen järjestelmäkamera kestää pakkasta. Itse olen kuvannut Nikon D90 rungolla, johon olen kiinnittänyt objektiivin, jopa -20 celsiusasteen pakkasessa eikä tuo ollut siitä moksiskaan. Tärkeintä on vaihe jolloin tuo kameran kylmästä lämpimään. Lämmitys on syytä tehdä hitaasti mieluiten siinä tiiviissä kamerarepussa jossa se kamera on sisään kiikutettu.
- hemmynen
Katse Pentaxin mallistoon. K-5 taisi spekseissa lukea -10C alin käyttölämpötila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687