Moi! =)
Kyselisin nyt teijän mielipidettä, mist koruista/korumerkeistä tykkäätte eniten?
Ite eniten tykkään Guessistä, toisena varmaankin suomalainen Kalevala. =)
Mikä paras? Guess, D&G, Louis Vuitton, Kalevala..
1
278
Vastaukset
- SMRH
Mielestäni Guess -korujen laatu on huono suhteessa hintaan. Olen ostanut Stockmannilta sormuksen seka kellon ja molempien kiiltävä pinta on kulunut pois suhteettoman nopeaa. Sormuksen sydän koristeen metalli on myös niin pehmeää, että siihen on tullut kolhuja. Ensimmäisen sormuksen sydän myös irtosi kolme kuukautta ostosta, mutta sain uuden sormuksen tilalle.
Louis Vuittonin Inclusion sarjasta minulla on rannerengas ja kolme sormusta, jotka ovat pysyneet hyvässä kunnossa vaikka ovatkin "muovia". Omistan myös kullanvärisen LV-sormuksen, josta pinta on kulunut hieman, ei yhtä huomattavasti kuin Guess koruissa.
Kalevala -korut ovat kestäviä ja kauniita, itse koen ne vaan hieman "tylsiksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820