Mitä helkkarin järkeä on madaltaa jousitusta näillä teillä. Hidastustöyssyjä joka paikassa 50 m välein ja tiet muutenkin kuin perunapeltoa. Varmaan tuntuu mukavalta kun lippis ja karvanopat tärisee kuoppien tahdissa ja tarvikehelmat karisee matkalle.
TONTTIIN
11
372
Vastaukset
- JUNTTITERO
No elä sitten madalla.
- Tuning_tosiMiehet
Onhan se nyt mageeta, kun lökäbögä-Laurikin voi kuvitella olevansa Sebastian Vettel sporttisessa pomputtavassa katiskassaan.
Jäykän jousituksen tuoma tärinä hieroo ihanasti pieneksi jäänyttä pippeliä. - koivuranta-64
Kuulkaas alaikäiset kortittomat. Minulla on firma joka tekee näitä päivittäin. Eikä asiakkaat ole mitään teinejä. Kyllä ne niin paljon lähempänä viittäkymppiä kun kahtakymppiä. Turha hölmöily jäänyt jo kauas taakse. Autolla fiilistellään, ei kohelleta. T:RTT
- äläälää
En usko! Mainoskikka varmasti!
- hanuriit
Sitä saa raisata
- fdgfgf
joku liikaa madallettu vanha mersu tai volvo reikäsellä pakoputkella on nii tätä päivää. ennen osas amikset mut nykyään ei.
- tonttiin_pöljät
Tässäpä kaikille muutama esimerkki miten auton voi pilata täydellisesti
http://www.youtube.com/watch?v=1rCibJ5pDbQ- ei pokemon kakkaa
Aika siistejä vehkeitä.
- pakoäänet
Siinä joku hupparitero tuntee itsensä räikköseks ja luulee että pesää irtoo HAH HAH
- jee jee
Kun tuunaa autonsa TONTTIIN, niin illalla saa kairautua sisään söpöön HINTTIIN
- TEROJUNTTI
Olen TERO ja viilasin palkkia amiksessa 3 vuotta. Pidemmälle en osaa laskeakaan kun olettettu isäni pääs linnasta ja syötti mulle aapisen. Olen kuulemma pienenä tyttönä etsiny leluja patterin välistä kunnes isi aiheutti vesivahingon ja joutu taas linnaan yöks. Äidinroolia mulle on vetäny yks isin työkaveri nimeltä jorma. Olen aina ihmetelly miten saa kaikki ne rintakarvat mahtumaan rintaliivien alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717