Olen siis 12-vuotias tyttö, ja ajattelin saada täältä lukijoita siihen! Olisitko kiltti ja edes kävisit katsomassa Saatte toki liittyä lukijaksi! :)
Linkki: http://makeismaailma.blogspot.fi/
Minun leivonta blogi!
7
153
Vastaukset
- bloggaaja-:)
Eikö ketään kiinnosta?
- En kiinnostunut
Ei taida olla omia kuvia...
- sokerimamma
Hyvä Nepa oiken mukavat ja raikkaat sivut. Sekin on plussaa että kerrot omista kokemuksistasi.
Eikä kukaan voi vastustaa pyyntöäsi kun noin kauniisti esität asian. Jatka vain samaan tahtiin , hyvää työtä :o) - yksi mummeli
Olipa kivasti tehdyt sivut. Ja ohjeetkin sellaisia että tekisi mieli kokeilla.
Laitoinkin blogisi blogilistaani jota seuraan päivittäin. Kiitos vinkistä! - 4+2
Muistathan tyttö tämän? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012110616292597_uu.shtml
"Bloggaajat saavat lisätä tuntemattoman kuvaajan otoksia sivuilleen vain, jos kuvan yhteydessä lukee, että sen saa julkaista". Onhan sinulla siis lupa käyttää kuvia? Jos ei, niin ota kuvat itse tekemistäsi ja laita vain niiden kuvia. - luteeton
Hyvä harrastus sulla, leipominen, mutta itse olen gluteeniton, joten leipomussivut jää aina lukemati.
- min0
En usko että kuvat ovat omiasi, niiin paljon parempi laatuisia kuin otsikon alla oleva kuva. Helppohan se on kun netistä reseptit ja kuvat kopioi, lisäät vain blogiin ja keksit omat kommentit. Et näe yhtään vaivaa, mikä järki tässä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510