voiko 15v muuttaa omaa kämppää?? käyn siis 9luokkaa koulussa ja menee aika huonosti, enkä pysty parantamaan koulukäyntiä enkä siis arvosanoja koska en siis vaa pysty keskittymää lukemiseen/opiskeluun kotona. oisin löytäny jo sopivan kämpän koulun läheltä ja vuokra olis 320e//kk... voiko 15v saada opintotukea tai jotai?? auttakaa hei pliiis
auttakaa!
idah:)
7
174
Vastaukset
- idah:)
anyone????
- Äidin poika
15-vuotias on vielä lapsi ja kuuluu asua vanhempiensa kanssa .
voisko joku kertoooo jotaiii tästä asiasta ku en ite tajuu mitäään??
kyllä on lukukertoja mut miks kukaan ei vastaa!!! :d
Voi luoja sun kanssas. :D Älä luo montaa keskustelua samasta aiheesta, varsinkaan jos edelliseen ei tule vastauksia. Ihmiset ei välttämättä halua vastata keskusteluun, jos ei löydy vastausta jne.
menepä sossuun/kelaan mitä näitä nyt on. sieltä varmasti saa parempaa neuvoa kuin yhdeltäkään suomi24:n jäseneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854