Luuseri-

juoppo...

aloittaa taas showtaan!
On se vittu kumma, kun ei paskapää tajua,
että talossa asuu muitakin ihmisiä, kuin
hän itse. VITUN ASSHOLE!!!

10

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iines vitun ankka

Vittu pidä turpas kii vammanen.

Pitääkö tulla vähän läpsimään ?

Vitun huora tönäsen sut noista portaista alas, halvaannut kaulasta alaspäin ja mä nauran kun niin tapahtuu

Haukut sitä paitsi väärää puuta, todellinen ongelmanlähde on minun naapurini, en minä. Heti jos joku puuttuu heidän hölmöilyynsä, voin minäkin alkaa käyttäytymään normaalisti.

Mutta koska kaikilla tässä talossa on seksisuhde niitten kanssa niin kukaan ei puutu niitten elämöintiin.

Niin kauan en myöskään minä käyttäydy millään tavoin normaalisti.

Ja olen varoittanut, satutan sinua.

• Liimasniffari

hönöääninen itiksen luuseri sönkkää kapulakieltä, kun ei lapsena käynyt kouluja.

• **~

Sama juttu minulla.. Ettei vaan olis sama naapuri kyseessä..
      Ainakin ajankohta täsmää.. Naapuri (vanha ukko) oli poissa vähän yli viikon ja sen ajan oli rauhallista talossa. Mut se loppui siihen kun hän tuli takaisin.. Aika ikävä juttu. Itse ehdin jo toivoa ettei hän enää palaisi asuntoonsa takaisin. Oletan et on ollut jollain hoitojaksolla sairaalassa.. Sen verran huonokuntoinen ja vanha näkyy jo olevan. Mut meteliä saa kuitenkin aikaiseksi.
      No ehkä hän lähtee kohta johonkin palvelutaloon tai hoivakotiin.. Toivon niin..

• Anonyymi

Meillä on akka ,masenuksesta eläke.Elöken nosta jossain 18-19 päivä.Sit röökää parstsi ,Kieletty ja kaikki tietää koska ilmestyy bubi kotinsa kerrostalo asuntoonsa.

• Entinen juoppo

Sorry nyt kauheesti! Kuuntelin vaan pari biisii! Ja en ees ryyppää enää pahemmin, pari oluta otin, yli kuukauden ollu juomatta. Saatikka mitään muuta! Sitä paitsi olen ollu täällä ihan hiljaa,enkä oo aiheuttannu mitään häiriöö!

• Anonyymi

Sorry,otin pari öölii ja nyt hypin seinillä.Lupaan olla hiljoo!

• Anonyymi

Olettepa te pällejä ja lapsellisia. Sanon vaan.

• Anonyymi

Uus tulee tilalle, kun vanha häippäsee. Sitten lentelee huonekalut taas. Jyri, jyri. Laminaattibisnes kukoistaa.

• Anonyymi

Pääasia taaskin että palsta pysyy aktiivisena!

• Anonyymi

Juopot ovat kyllä ihania naapureita. Edellisessä kämpässäni asui tuollainen samanlainen mulkku joka kusi jatkuvalla syötöllä, tietenkin ilta/yö-painotteisesti. Siellä elementtitalossa kuului kaikki, kusemisesta lähtien. Se luuseri myöskin kyttäsi naapureita 24/7 ja alkoi tekemään itsestään numeroa metelöimällä monipuolisesti kun naapurit tulivat kotiin. Onneksi pääsin sieltä pois, nykyinen kämppä on täysi vastakohta sille betonielementti kolhoosille. Se kusipää kyllä motivoi ja nopeutti uuden asunnon etsintää huomattavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5723
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3224
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2554
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2540
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      13
      1735
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe