mumbain lentokenttä

Ei huvittais kantaa

Meillä on mennessä kymmenisen tuntia aikaa Mumbaissa ennen jatkolentoa. Ajattelin mennä Juhu Beachille katselemaan ihmisiä ja paria temppeliä. Onko järkevää matkarepun kanssa toimintaa a) lentoaseman säilytykseen ? b) kuskata mukana koko päivä ? Olen kuullut että kans.väl.puolella arrissa ei ole muuta kuin suurinpiirtein uloskäynti ja kotimaan terminaaliin ei pääse sisälle kuin pari tuntia ennen lentoa. Onko siis ainoa vaihtoehto kuskata reppua, joka ei sinänsä ole raskas, mutta mukavampaa olisi ilman ylimääräistä tavaraa päivää viettää.

1

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei huvittais kantaa

Vastaankin tässä heti jo itse itselleni =) :
      Passengers can now store their baggage and other items at the 'Left Luggage (Baggage Storage) Facility' that is available at all terminals. Passengers also have the option of depositing luggage at Domestic Terminals and collecting them at the International Terminal and vice versa. This facility is provided by Trident Flight Handlers (P) Ltd and bags are accepted for safe keeping up to 90 days. Ja kuten me kaikki tiedetään niin tuolta Mumbain lentokentän sivuilta tietty löytyy kaikki tarpeellinen tieto lentoasemaan liittyen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe