Kuinka monta kuvaa järkkärit kestäää yleensä? minulla on canon 550d ja parinkymmenen kuvan päästä tulee 10 000 täyteen. haluaisin vain tietää koska olen kuullut että jotkut kamerat kestävät vain 20 000.
Kameran ikä
4
533
Vastaukset
- kuvaukssssia
kamera on n.puolivuotta vanha. eli kuinka monta kuvaa 550d kestää?
- Vaikea sanoa
Suljinyksikkö on kamerassa tyypillisesti sellainen osa, jonka kestoikä on rajallinen. Valmistajat ilmoittavat kestolle tyypillisesti 100.000–300.000 laukauksen odotusarvoja – aloittelijamalleille pienempiä, ammattilaismalleille suurempia.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101230030407AAYKzdn
Loppuun kuluneen suljinyksikön voi vaihtaa, ja taas mennään...
Muut vikaantumiset ovat sitten enemmän tai vähemmän satunnaisia ja riippuvat mm. kameran hoidon ja käsittelyn huolellisuudesta ja varovaisuudesta. Ei liene mitenkään tavatonta, että jokin yksilö brakaa jo vaikkapa alle 10.000 otoksen!
Sinuna en olisi lainkaan huolissani.
- kuvaukssssia
huh! kiitoksia vastauksestasi!
- gndhhqa
On vaikea ennustaa, kuinka monta kuvaa tietyn kamera yksilön suljin kestää,
Alla hieman listaa todennäköisestä keskimääräisestä sulkimen kestosta.
Canon EOS Rebel T3i / 600D n/a
Canon EOS Rebel T2i / 550D n/a
Canon EOS Rebel T1i / 500D 100,000
Canon EOS Rebel T3 / 1100D n/a
Canon EOS Rebel XSi / 450D 100,000
Canon EOS Rebel XS / 1000D 100,000
Canon EOS Rebel XTi / 400D 50,000
Canon EOS Rebel XT / 350D 50,000
550D:lle ei ole annettu arvoa, mutta voi olettaa, että se on yhtä kestävä, kuin 500D.
Sulkimen lisäksi on peilinnostokoneisto toinen, joka voi kulua loppuun. Mutta sen pitäisi kyllä kestää sen, mitä suljinkin. Yksilövikoja kyllä aina esiintyy merkistä ja mallista riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738