Olen siis 18 vuotias nainen ja ongelma on se että en uskalla katsoa ikäisiäni HYVÄNNÄKÖISIÄ miehiä silmiin tai edes sinnepäin. Ratkaisen ongelman sillä, että yritän vain katsella jonnekkin ihan muualle vaikka se varmasti näyttää tosi naurettavalta....
Olen kauhean ujo vaikka on nätiksi sanottu, jotkut ihan tuntemattomatkin ihmiset ovat esim bussissa sanoneet että olenpa nätti mutta silti en uskalla lähestyä ketään vähän hyvännäköisempiä miehiä.
Välillä on hiukan ahdistavaa kun tuntuu että kaikki tuijottaa, josta ystävät myös huomautelleet. Yritän vain väkinäisesti vilkuilla jonnekkin ihan muualle, kunhan en vain katso ketään silmiin.
Terveisin ujo naisenalku.
En uskalla katsoa miehiä silmiin
5
582
Vastaukset
- 178
No kukapa uskaltaisi katsoa tyttöä silmiin tai tulla juttelemaan kun sitten heti haukutte, että ootpa ruma ja idiootti kun luulit että voisit mulle tulle juttelemaan?
- fddd
Mulla ihan sama... Jos olen kiinnostunut jostain miehestä, toljotan kaikkea muuta kuin häntä silmiin ja sitten se saa musta sellaisen kuvan että mua ei kiinnosta ollenkaan. On vaan hankalaa katsoa silmiin miestä jos alkaa heti punastella ja ujostella. aargh :D Ja 178: ei kaikki naiset ole töykeitä miehille joista ei ole kiinnostuneita, itse ainakin jutskaan kaikille jotka tulee puhumaan :)
- 2+1
kokeile katsoa miehen silmien väliin. se näyttää toisesta kun katsoisi silmiin!
- inikkremimiN
Miehillä ongelma on pahempi, naiset voivat kuittailla toisen ujoudelle sanomalla että "silmäni eivät ole tuolla, ne ovat ylempänä".
Itse korkeintaan vilkaisen ajoittain toista silmiin. Tuijottaminen tuntuu luonnottomalta, lähes riidan haastamiselta. Toisaalta jos toinen katsoo kokonaan ohitse puhuessaan näyttää sekin hassulta. - LerppaTanko
Parhaiden siitä ujoudesta pääsee kun menet vaan sen vieraan miehen eteen polvillesi ja otat suikkiin, samalla katselet herkeämättää sieltä alaviistosta miestä suoraan silmiin viekoittelevasti. Ei se sen kummempaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707