Miksi ei puututa todelliisiin ongelmiin,eli esim.Maailmassa on tehtaita,joissa valmistetaan tyhjiä,tai lähes tyhjiä paristoja,näitä tulee lasten lelujen mukana,ja esim.pienoistaskulamppujen mukana,ja sitten on mukana myös täydet paristot.Kaikki kääritään muoviin,kyllä minä muistan,kuinka 70-luvulla suklaapatukat oli kääritty paperiin,minulle ei kukaan pysty perustelemaan miksi ne nykyään kääritään muoviin.Minulla oli pakettiauto vm 1992,ja samanlainen vm 2000,tämä vanhempi versio kulutti vähemmän polttoainetta (diesel)kiihtyi paremmin,ja se on ilmeisesti luonnonsuojelua parhaimmillaan,kun auto kuluttaa enemmän,mutta siinä on saastelaitteet.
Luonnonsuojelu on näpertelyä!
ihminen 66
1
121
Vastaukset
- Kapitalism. alkeet.
Samoin riuttojen suojelu merillä.
Suojellut alueet ovat parhaita
kalastusalueita. Kiellot on,
muttei valvontaa. Kalastajat käyt-
tävät hyväkseen nousu- ja lasku-
vettä. Pitkäsiima käy suojelualu.
eelta hakemassa kalat. Mikä saa
ihmisen toimimaan näin? Nälkä,
nälkä se on.
Meidän on hyvin helppoa tuomi-
ta se, koska meillä ei ole nälkä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656