Kyllä/ei.
Jos kuulut niin miksi?
Tiedoksi vielä seuraava:
Kirkollisvero nousee jopa 25%
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/9821-29-seurakuntaa-nostaa-kirkollisveroprosenttia
Eli esim Lohjalla nousee 1,2%-> 1,5% eli lohjalla maksat 25% enemmän kirkollisveroa ensivuonna.
Tai sitten voit säästää sen:
www.eroakirkosta.fi
Kuulutko kirkkoon?
2
87
Vastaukset
- tähdet tähdet
En kuulu kirkkoon.
Vanhemmat sukulaisten painostuksesta kastoivat minut kun synnyin... En ole ateisti, mutta olen aina tiennyt, ettei ev.lut. seurakunta ainakaan ole minua varten. Kuulin sitten joskus jostain, että 15 vuotta täyttänyt nuori voi itse erota kirkosta huoltajien suostumuksella ja niin sitten silloin aikoinaan tein. - Vapautta lisää
Jos on uskossa ja kirkollisvero tuntuu typerältä, niin onneksi on olemassa vapaakirkko, joka on opillisesti hyvin lähellä ev. lut. kirkkoa, mutta on muutamassa asiassa hieman fiksumpi: kaikki saavat ehtoollista, hengellistä pappeutta kannatetaan, ei veroja... aivan loistavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840