Ajattelin laittaa linkin kun aina on sitä että ei löydy saappaita ja mistä löytyis. Niin itse tilasin Jyväskylästä Wishwearilta saapaat ja ne on hyvät tosin kalliinpuoleiset. Mutta näkyy ne muutkin maksavan sen pari sataa. Olisin vielä ostanu korkeampikorkoisetkin, mutta mulle matalat on käytännöllisemmät.
ihan vinkkinä vaan.
http://www.wishwear.fi/product_details.php?p=3316
Sieltä löytyy muistaakseni 3 mallia
Leveävartisia saapppaita
saapasjalkadonna
1
237
Vastaukset
- Mrs XXL
Itse löysin Helsingistä Gaborin leveävartiset XXl ja korkoa oli 7 cm. Ihanaa saada kerrankin hamesaappaat, eikä tarvi toppakengissä kulkea. Olen kenkäMarskin vakiasiakas ja siellä on mielestäni laaja valikoima. Käytän vielä numero 41-43 kenkiä , mallista riippuen. Postimyynnistä on hankala saada istuvia kenkiä, kun jalka ei ole normaalilestinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820